Maison du Whisky (www.whisky.fr)

Hier kan gediscussieerd worden en kunnen meningen en ervaringen gedeeld worden m.b.t. websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en Independend Bottlers, die al dan niet staan in de onderstaande geclassificeerde lijsten.
J4ck
Actief lid
Actief lid

Maison du Whisky (www.whisky.fr)

Ongelezen berichtdoor J4ck » 28 Okt 2015, 12:56

Hallo allemaal,

Hebben jullie (veel) ervaring met Maison du Whisky? Ik (helaas) wel. Heb geprobeerd de Arran Smuggler via hun te bestellen. Maar ik begin langzaam te vrezen dat ik te goed van vertrouwen ben geweest door gewoon het geld over te maken per internetbankieren. Kreeg netjes te horen dat er geen voorraad meer was en ik het geld retour zou krijgen. Dit was +/- 3 weken geleden en minstens 10 mailtjes en meerder beloftes later, nog steeds geen geld. Hopelijk hangt mijn retour boeking ergens vast in de bureaucratie, maar ik ben steeds meer geneigd om aangifte te gaan doen...

Hebben jullie ervaring met dergelijke praktijken? Wat raden jullie me aan?

Groet,

Jelle

Edit: Het geld is inmiddels retour geboekt! :hoera
Laatst gewijzigd door J4ck op 29 Okt 2015, 19:54, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x

thijs100
Forum goeroe
Forum goeroe

Re: Maison du Whisky (www.whisky.fr)

Ongelezen berichtdoor thijs100 » 28 Okt 2015, 13:03

Ik heb er een keer besteld, en dat was een positieve ervaring. Het is vervelend dat het lang duurt voordat je je geld terug hebt, en niet echt een goede service. Maar ik ben er van overtuigd dat je het uiteindelijk echt wel weer op de bankrekening ziet verschijnen. LMdW heeft verder een prima reputatie.
1 x
Afbeelding | Afbeelding

J4ck
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor J4ck » 28 Okt 2015, 13:20

thijs100 schreef:Ik heb er een keer besteld, en dat was een positieve ervaring. Het is vervelend dat het lang duurt voordat je je geld terug hebt, en niet echt een goede service. Maar ik ben er van overtuigd dat je het uiteindelijk echt wel weer op de bankrekening ziet verschijnen. LMdW heeft verder een prima reputatie.

Ok, dat is dan weer fijn om te horen. We wachten geduldig af.
1 x

Kay
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Kay » 28 Okt 2015, 14:19

Ik heb er eens whisky besteld waarbij van eentje de houten kist beschadigd was geraakt. Toen hebben ze voorgesteld om een deel van het bedrag terug te storten, en dat is ook vrij snel gebeurd. Ik kan me inderdaad niet voorstellen dat je dat geld niet meer terug zou zien.
1 x
Afbeelding

WhiskyDudes
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Ongelezen berichtdoor WhiskyDudes » 28 Okt 2015, 21:35

Denk dat je jezelf geen zorgen hoeft te maken, dit is een serieuze club. Onder andere met fantastische bottelingen onder hun naam. Maar ik dwaal af, heb er dit jaar een paar flessen Glendronach 1993 besteld, (jawel, hun eigen botteling, Kay kent 'm) en dat duurde effe, maar gewoon ontvangen.
Misschien nog even bellen of mailen.
1 x
Whiskydudes
Whiskydudes Facebook
Life is too short to drink shitty Scotch!

nigel_tufnel
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor nigel_tufnel » 28 Okt 2015, 21:57

Inderdaad, ik zou me ook geen zorgen maken.
Je hebt het hier over de grootste speler/winkel van Frankrijk, hé!
Ik heb nog nooit problemen gehad en als je de helpdesk nodig hebt gaat het in principe altijd vlot.
Het zal wel los lopen. :goedgedaan
1 x

J4ck
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor J4ck » 29 Okt 2015, 19:07

Bedankt voor de reacties allemaal.
Ik ben blij te kunnen vermelden dat het geld inmiddels retour is geboekt! :hoera
0 x

mer1973
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor mer1973 » 30 Okt 2015, 02:30

Al meerdere malen iets besteld. Nooit problemen gehad, ook altijd netjes antwoord op mails ( Engels)
Top winkel.
0 x

Terug naar “Discussies, ervaringen en meningen over websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en IB's”