whisky-on-line.com / Whiskylover
Re: whisky-on-line.com / Whiskylover
Als deze loftuitingen zo nog even doorgaan, dan ga ik me nog schuldig voelen als ik toch besluit niet de Mortlach 1991 HB te bestellen. 
0 x
Ook hier een goede ervaring.
Alles netjes verpakt thuis gekregen.
Snelle verzending.

Alles netjes verpakt thuis gekregen.
Snelle verzending.

0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

Mermur schreef:Anderen goede ervaringen met whisky-on-line.com? Eén van de Mortlach Hart Brothers die op mijn verlanglijstje staat, is via die site te koop. Maar om een of andere reden ben ik tegenwoordig wat terughoudend om whisky te bestellen bij Belgische webshops waarvan ik de naam nog niet kende.
Indien die Mortlach uitverkocht zou zijn als je te lang zou twijfelen, dan weet ik hem nog wel te vinden voor jou aan quasi dezelfde prijs.
1 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
-
johan brugge
- Forum goeroe

Pellie schreef:Ow echt joh?? Dat heb ik nog niet mogen meemaken
Ook Jurgen van Jurgen's Whiskyhuis is al een paar keer aan mijn deur geweest met mijn bestelling.
1 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
- Nederland-paraat
- Senior

Ook al een paar bestellingen gedaan, mocht je het schilderij van oma in willen pakken in bubbeltjesfolie dan is het raadzaam om een flesje te kopen iedere fles of mini word in een goed lang stuk ingepakt en in een bijpassende (maar dat hangt af of het schilderij een stil leven is) bananendoos toegestuurd.
Het moet raar lopen wil er iets kapot gaan

0 x
zéér goede ervaringen mee.
al vaak besteld en altijd een supersnelle service en verpakt als een malle!!
al vaak besteld en altijd een supersnelle service en verpakt als een malle!!
0 x
Nederland-paraat schreef:Ook al een paar bestellingen gedaan, mocht je het schilderij van oma in willen pakken in bubbeltjesfolie dan is het raadzaam om een flesje te kopen iedere fles of mini word in een goed lang stuk ingepakt en in een bijpassende (maar dat hangt af of het schilderij een stil leven is) bananendoos toegestuurd.
Ik heb eens een bestelling van hen ontvangen waarin een fles verbrijzeld was en een paar kokers gedeukt. Die hebben ze toen terug genomen. Sindsdien zijn heel royaal met de bubbelfolie, wellicht dat het daarmee te maken heeft
Ze hebben wel een licht demente orderpicker geloof ik, vorige week al de tweede keer dat een fles mist in de bestelling. Heb nog geen reactie van ze (duurt wel lang deze keer), maar de vorige keer is die wel nog netjes nageleverd.
0 x
Re: TIP! In de aanbieding...
Eerst de prijzen verhogen met x aantal % en dan 10% korting geven.
Dit noem ik geen 10%. !!!
0 x
- Dram The Man
- Top bijdrager

mer1973 schreef:Op mijn flessen die ik in mijn wenslijst had is het nog geen 5%.
Op de meeste flessen krijg je heel het jaar door x aantal percenten korting.
De fles die ik besteld heb was anders 3% korting en nu 10%. Scheelde toch ongeveer €8!
0 x
Dram The Man @ Whiskybase
There are two things a Highlander likes naked, ... and the other one is Malt Whisky.
There are two things a Highlander likes naked, ... and the other one is Malt Whisky.
Dram The Man schreef:mer1973 schreef:Op mijn flessen die ik in mijn wenslijst had is het nog geen 5%.
Op de meeste flessen krijg je heel het jaar door x aantal percenten korting.
De fles die ik besteld heb was anders 3% korting en nu 10%. Scheelde toch ongeveer €8!
Kan wel kloppen.
Maar dan moet je niet stunten met 10%.
De prijzen gaan eerst omhoog met +- 7% en dan zeg je dat je 10% korting krijgt.
Helaas in die marketing truc trap ik niet in. Je krijgt korting maar geen 10%. Zal meer rond de 3% zijn.
Kan ook 80% geven,klinkt mooi maar niet als ik ervoor 75% de prijzen heb verhoogd.
En de korting die hij geeft is geen korting dit zijn de prijzen die het hele jaar gelden. Hij noemt het korting.
0 x
-
Jurgen Swerts
- Nieuwkomer

Beste,
De prijzen van www.whisky-on-line.com zijn niet verhoogd. De normale prijs staat steeds doorstreept en de kortingsprijs staat ernaast of eronder. Wij geven steeds korting, doch nu is het 10 % op het hele gamma. Als wij iets binnenkrijgen nemen we de prijs + een vaste marge. Daarop komt dan korting. Bestellen wij iets bij, dan is dit meestal ook aan hogere prijzen aangezien we bijbestellen en niet kunnen gebruik maken van kortingen die we krijgen bij voorinschrijvingen. Daarnaast kijken we bij het bepalen van de individuele kortingen als we een product op de site plaatsen naar wat de concurrentie doet. Korting op producten die reeds korting hebben wordt onoverzichtelijk vandaar dat we al de oude kortingen hebben weggehaald en ineens 10% geven. Moesten we bv op iets wat vorige week 7% korting had nog eens 10 % korting geven zouden we met verlies verkopen, iets wat niet lang vol te houden is,....
De prijzen van www.whisky-on-line.com zijn niet verhoogd. De normale prijs staat steeds doorstreept en de kortingsprijs staat ernaast of eronder. Wij geven steeds korting, doch nu is het 10 % op het hele gamma. Als wij iets binnenkrijgen nemen we de prijs + een vaste marge. Daarop komt dan korting. Bestellen wij iets bij, dan is dit meestal ook aan hogere prijzen aangezien we bijbestellen en niet kunnen gebruik maken van kortingen die we krijgen bij voorinschrijvingen. Daarnaast kijken we bij het bepalen van de individuele kortingen als we een product op de site plaatsen naar wat de concurrentie doet. Korting op producten die reeds korting hebben wordt onoverzichtelijk vandaar dat we al de oude kortingen hebben weggehaald en ineens 10% geven. Moesten we bv op iets wat vorige week 7% korting had nog eens 10 % korting geven zouden we met verlies verkopen, iets wat niet lang vol te houden is,....
3 x
Jurgen Swerts schreef:Beste,
De prijzen van http://www.whisky-on-line.com zijn niet verhoogd. De normale prijs staat steeds doorstreept en de kortingsprijs staat ernaast of eronder. Wij geven steeds korting, doch nu is het 10 % op het hele gamma. Als wij iets binnenkrijgen nemen we de prijs + een vaste marge. Daarop komt dan korting. Bestellen wij iets bij, dan is dit meestal ook aan hogere prijzen aangezien we bijbestellen en niet kunnen gebruik maken van kortingen die we krijgen bij voorinschrijvingen. Daarnaast kijken we bij het bepalen van de individuele kortingen als we een product op de site plaatsen naar wat de concurrentie doet. Korting op producten die reeds korting hebben wordt onoverzichtelijk vandaar dat we al de oude kortingen hebben weggehaald en ineens 10% geven. Moesten we bv op iets wat vorige week 7% korting had nog eens 10 % korting geven zouden we met verlies verkopen, iets wat niet lang vol te houden is,....
Welkom Jurgen.. veel plezier op ons mooie forum...
0 x
- Dram The Man
- Top bijdrager

Vandaag m'n bestelling ontvangen.
Snelle levering, goed verpakt en sommige flessen (zoals de mijne) scherp geprijsd!
Snelle levering, goed verpakt en sommige flessen (zoals de mijne) scherp geprijsd!

0 x
Dram The Man @ Whiskybase