Whisky King (whiskyking.be)
-
johan brugge
- Forum goeroe

Re: Whisky King (whiskyking.be)
Kleine update. Ik heb deze ochtend mijn track and trace code gekregen van sales rep. Giorgi Stemmler. Nu maar hopen dat alles alsnog in orde komt. Hoe staat het bij jullie, Mermur en Malt_Madness??
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Dinsdag te horen gekregen dat ik woensdag een bewijs van verzending zou ontvangen. Daarna niets meer gehoord of gezien.
0 x
Zou die man het misschien gewoon allemaal niet meer kunnen volgen?
Al zou enige verwittiging van vertraging wel op zijn plaats zijn...
Al zou enige verwittiging van vertraging wel op zijn plaats zijn...
0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

Zonet heb ik mijn fles ontvangen, geleverd door DPD (op het verkeerde afleveringadres, maar soit). Het is inderdaad niet de fles van op de foto, maar dat wist ik al. Ik stuur hem niet terug, hij gaat de collectie in. Ik heb geen zin om heel die miserie en onzekerheid ivm de terugbetaling ed opnieuw mee te maken. Ik moet nu dringend de deur uit, maar ik ga later nog wel een boekje open doen over heel deze affaire.
1 x
- Malt_Madness
- Actief lid

Heb contact gehad met Frederick gisterenmiddag. Hij ging naar de zaak om het te bekijken, en ging me dan terug mailen.
Heb gisteren in de late avond terug een smske gestuurd met de vermelding dat ik nog niets ontvangen had. Hij ging er werk van maken. Maar tot op heden nog steeds niets gehoord.
Heb net weer een smske gestuurd.
Jongens zo zal zijn zaak rap failliet zijn hoor.
3x gemaild naar het mailadres en nooit antwoord gehad. Is toch geen manier van werken?
Ik hou jullie op de hoogte!
Heb gisteren in de late avond terug een smske gestuurd met de vermelding dat ik nog niets ontvangen had. Hij ging er werk van maken. Maar tot op heden nog steeds niets gehoord.
Heb net weer een smske gestuurd.
Jongens zo zal zijn zaak rap failliet zijn hoor.
3x gemaild naar het mailadres en nooit antwoord gehad. Is toch geen manier van werken?
Ik hou jullie op de hoogte!
0 x
johan brugge schreef:Zonet heb ik mijn fles ontvangen, geleverd door DPD (op het verkeerde afleveringadres, maar soit). Het is inderdaad niet de fles van op de foto, maar dat wist ik al. Ik stuur hem niet terug, hij gaat de collectie in. Ik heb geen zin om heel die miserie en onzekerheid ivm de terugbetaling ed opnieuw mee te maken. Ik moet nu dringend de deur uit, maar ik ga later nog wel een boekje open doen over heel deze affaire.
Maar is de fles wel gelijkwaardig aan de fles, die je oorspronkelijk hebt besteld, Johannes?
0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

I_SPEY schreef:Maar is de fles wel gelijkwaardig aan de fles, die je oorspronkelijk hebt besteld, Johannes?
Laten we zeggen dat de fles die ik ontvangen heb dezelfde is als de beschrijving op de factuur. Maar de foto die bij de beschrijving stond was van een Glenlossie TWA 1975 Anatomy with THE M.I.K.E. en ik dacht dat ik die fles had besteld.
EDIT: en NOG STEEDS STAAT DAAR DE VERKEERDE FOTO BIJ. Ik weet niet exact hoeveel keer ik dat al niet vermeld heb, maar niemand die daar iets aan doet. Dan ga ik er van uit dat er nog steeds verkeerde foto's bij de beschrijvingen staan.

0 x
- Malt_Madness
- Actief lid

Ik heb net het pakje aangekregen!
Alles klopt met wat ik besteld heb, pfew.
Is verstuurd blijkbaar op de 27ste.
Bestellen bij whiskyking is niet voor hartpatienten.
Althans op moment toch. Hopelijk verbeterd de service in de toekomst.
Edit :
Hij heeft me net een smske gestuurd met zijn verontschuldiging. "We groeien te snel, maar we werken eraan om het te verbeteren".
Ik heb hem veel succes gewenst.
Alles klopt met wat ik besteld heb, pfew.
Is verstuurd blijkbaar op de 27ste.
Bestellen bij whiskyking is niet voor hartpatienten.
Althans op moment toch. Hopelijk verbeterd de service in de toekomst.
Edit :
Hij heeft me net een smske gestuurd met zijn verontschuldiging. "We groeien te snel, maar we werken eraan om het te verbeteren".
Ik heb hem veel succes gewenst.
0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

Het is toch wel opvallend dat ik, chronologisch gezien, het eerste mijn bestelling gekregen heb hoewel ik als laatste van ons 3 besteld heb via de site. Misschien omdat ik het meest van mijn kl gemaakt heb?
0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

Malt_Madness schreef:Bestellen bij whiskyking is niet voor hartpatienten.
Da's wel een feit!
0 x
D3US schreef:Alleen Mermur dus nog, begrijp ik?
Yep. Wellicht is mijn fles ook dinsdag of woensdag verstuurd, maar duurt het wat langer omdat die naar Nederland moet. Door de berichten van Johan en Malt_Madness heb ik wel weer wat meer vertrouwen dat ik ook daadwerkelijk een fles ga ontvangen.
0 x
- Malt_Madness
- Actief lid

johan brugge schreef:Het is toch wel opvallend dat ik, chronologisch gezien, het eerste mijn bestelling gekregen heb hoewel ik als laatste van ons 3 besteld heb via de site. Misschien omdat ik het meest van mijn kl gemaakt heb?
Van u kl maken help altijd Johan.
0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

Geef mij nog wat tijd tot vanavond om alles op een rijtje te zetten. Dan zal ik hier mijn hart eens luchten en mijn opmerkingen en wedervaren posten. Ik ben al blij dat ik EEN fles ontvangen heb twv wat ik betaald heb (die trouwens ook op mijn wishlist stond, maar elders wat goedkoper wordt aangeboden) en dat ik dit geen verdere stappen moet nemen, want dat heeft echt niet veel gescheeld hoor! Ik had hier en daar al inlichtingen ingewonnen wat te doen en bij wie ik moest zijn.
0 x
- Malt_Madness
- Actief lid

Take your time Johan. 
Maar ik denk persoonlijk dat het gewoon een geval is van teveel hooi op je vork te willen nemen. Je mag een gezonde ambitie hebben maar wees realistisch. Rome is ook niet op één dag gebouwd. Kies liever voor trage groei die je kan bol werken ipv je met meerdere projecten bezig te houden en het op termijn boven je hoofd te zien stijgen. Allee das mijn mening he.
Maar ik denk persoonlijk dat het gewoon een geval is van teveel hooi op je vork te willen nemen. Je mag een gezonde ambitie hebben maar wees realistisch. Rome is ook niet op één dag gebouwd. Kies liever voor trage groei die je kan bol werken ipv je met meerdere projecten bezig te houden en het op termijn boven je hoofd te zien stijgen. Allee das mijn mening he.
0 x