JoachimV10 schreef:De Kilkerran Heavily Peated is nog relatief eenvoudig te verkrijgen, deze maand nog zowel batch 6 als 7 tegengekomen.
Batch 8 zal ook wel hier en daar op te pikken zijn
Ik ben specifiek op zoek naar een batch 8

JoachimV10 schreef:De Kilkerran Heavily Peated is nog relatief eenvoudig te verkrijgen, deze maand nog zowel batch 6 als 7 tegengekomen.
Batch 8 zal ook wel hier en daar op te pikken zijn
Casketje schreef:Ik heb 'm op whiskysite gezien, ook voor €79.99. Geen idee wat de retail prijs zou moeten zijn maar 't lijkt me toch inderdaad een grote jump met vorig jaar.
JoachimV10 schreef:Casketje schreef:Ik heb 'm op whiskysite gezien, ook voor €79.99. Geen idee wat de retail prijs zou moeten zijn maar 't lijkt me toch inderdaad een grote jump met vorig jaar.
Ik hoop/verwacht 'm nog toch nog voor 65/70 euro op te pikken. De 2 vorige edities ben ik deze maand of vorige maand nog tegengekomen voor 63 en 65 euro, dan lijkt mij 80 echt gewoon (veel) teveel.
Sander79 schreef:Zelf net besteld voor nog geen 60 euro dus dan is 80 idd wel redelijk boven RRP
Sander79 schreef:Zelf net besteld voor nog geen 60 euro dus dan is 80 idd wel redelijk boven RRP
Casketje schreef:Ik heb 'm op whiskysite gezien, ook voor €79.99. Geen idee wat de retail prijs zou moeten zijn maar 't lijkt me toch inderdaad een grote jump met vorig jaar.
Fat Bastard! schreef:Vermoedelijk wel, waarschijnlijk zoals bij grote buur Springbank.
Fat Bastard! schreef:Vermoedelijk wel, waarschijnlijk zoals bij grote buur Springbank.
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten