WhiskyLiam schreef:Zelfs hier in Duitsland rond de 100 euro voor de 8 jaar bourbon matured. Gekkenhuis! Dus die slaan we wederom lekker over.
Hier 68€ in BE.
WhiskyLiam schreef:Zelfs hier in Duitsland rond de 100 euro voor de 8 jaar bourbon matured. Gekkenhuis! Dus die slaan we wederom lekker over.
Anton schreef:WhiskyLiam schreef:Zelfs hier in Duitsland rond de 100 euro voor de 8 jaar bourbon matured. Gekkenhuis! Dus die slaan we wederom lekker over.
Hier 68€ in BE.
JoachimV10 schreef:Snap overigens ook niet dat de sherry versie meestal duurder is dan die op bourbon.
Roland... schreef:JoachimV10 schreef:Snap overigens ook niet dat de sherry versie meestal duurder is dan die op bourbon.
Volgens mij is een goed sherry vat duurder dan een bourbon vat. Dat zou het prijsverschil kunnen verklaren.
Roland... schreef:JoachimV10 schreef:Snap overigens ook niet dat de sherry versie meestal duurder is dan die op bourbon.
Volgens mij is een goed sherry vat duurder dan een bourbon vat. Dat zou het prijsverschil kunnen verklaren.
Mark schreef:...weet iemand toevallig al een adresje die ze in de verkoop heeft?
Mark schreef:Ik zag de Kilkerran Heavily Peated batch 8 al op de markt verschijnen; weet iemand toevallig al een adresje die ze in de verkoop heeft?
Inderdaad.Wel een prima prijs.
Reichenbach schreef:Inderdaad.Wel een prima prijs.
Kun je jezelf een tientje besparen als je niet bij Leeuwarden stopt en naar Amsterdam rijdt.
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten