Ik hoop toch dat ik mijn flessen wat eerder krijg dan dat. Ik ben zeer benieuwd naar de nieuwe release.BTW, grappige avatar JD!

Ik hoop toch dat ik mijn flessen wat eerder krijg dan dat. Ik ben zeer benieuwd naar de nieuwe release.johan brugge schreef:Ik heb net een mail gekregen van Ardbeg zelf om te melden dat de nieuwe Supernova vanaf 31 mei op de markt komt.Ik hoop toch dat ik mijn flessen wat eerder krijg dan dat. Ik ben zeer benieuwd naar de nieuwe release.

JayDie schreef:Zie dat hij bij Van Zuylen voor € 82,- komt te liggen
johan brugge schreef:JayDie schreef:Zie dat hij bij Van Zuylen voor € 82,- komt te liggen
Dat valt nog mee. Ik heb hem al gezien aan bijna 100 Euro. Dat is pas schandalig.
Supernova is back by popular demand.
The new 2010 expression (beschikbaar per 31 mei, 60.1% ABV, Non-chill filtered) is out of this world – even deeper, stronger and earthier than the award-winning 2009 edition.

johan brugge schreef:Uitkijken toch met die Ardbeg 30yo. Ik heb ooit zelf al een valse Ardbeg 30yo in mijn handen gekregen. Zeker als je via e-bay wil kopen moet je goed opletten. Vraag vooral eerst close-up foto's van de lables (voor en achter) en een fotot van de capsule. Zelfs als die er OK uitzien heb je nog niet altijd zekerheid.
duc schreef:maar de 30 fles is dus het zelfde als de 10 kwa fles

JayDie schreef:Dat zou me niks verbazen. Wel een goede manier trouwens om te vervalsen: dezelfde fles, ander etiketje... Hmmm...
johan brugge schreef:Het is dus blijkbaar poepsimpel om alle benodigdheden te verkrijgen. Je kan gebruikte capsules, etiketten, lege flessen en dozen, een nummerstempel zomaar koper via e-bay. Alles wat je nodig hebt om te vervalsen. Lees dit ook maar even voor je iets via e-bay koopt.JayDie schreef:Dat zou me niks verbazen. Wel een goede manier trouwens om te vervalsen: dezelfde fles, ander etiketje... Hmmm...
http://www.whiskyfun.com/war.html
Idem voor die etiketten: die lijken af en toe in de verste verte niet op het origineel! Mensen denken dat ze dan iets bijzonders hebben? Nou, dat hebben ze dan!

H2ObanP schreef:Ik weet niet of er hier al wat over gepost is, wellicht in een ander forum?
Heeft er al iemand de Ardbeg Ar1 geproefd? Is een 50cl full proof bottling - 58,7% ??

johan brugge schreef:Mijn Supernova's zijn begin deze week aangekomen. Ik wil nog even wachten om een fles te openen, maar het begint toch te kriebelen.
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten