Eerste WhiskyBase bottling: Laphroaig 1998 10y0, 57.1%

Hier beperken we ons tot Schotse single malt, dus afkomstig van één distilleerderij.
Piet
Moderator
Moderator

Eerste WhiskyBase bottling: Laphroaig 1998 10y0, 57.1%

Ongelezen berichtdoor Piet » 11 Dec 2009, 20:47

Iemand deze nog besteld ?
First Whiskybase bottling
113 bottles of Laphroaig from the German bottler Whisky-Fässle. Laphroaig 1998, 10yo, Cask Strength at 57.1% vol.
Matured in a Bourbon Hogshead, Non-colored and non-chillfiltered, For the users of Whiskybase, only 49 euro (without shipping costs)

Als je het nog zou willen doen heb je nu een (technisch) probleem:
You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'off' at line 1

EDIT: Gezien deze geluiden heb ik wat berichten bij elkaar gezet over dit onderwerp. Ik krijg de indruk dat deze botteling dat verdient :goedgedaan
Laatst gewijzigd door Piet op 30 Mar 2010, 19:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Apart onderwerp gemaakt
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat

johan brugge
Forum goeroe
Forum goeroe

Re: Welke whisk(e)y drink je momenteel of heb je net op ?

Ongelezen berichtdoor johan brugge » 28 Mar 2010, 20:45

Whiskybase Laphroaig 10yo. Die wordt echt beter en beter. :duimop
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.

Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort

I_SPEY
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor I_SPEY » 30 Mar 2010, 18:53

Ik heb bijna m'n eerste op, t.w. 'n Whiskybase Laphroaig en zit nu 'n klein beetje beteuterd te kijken, omdat ik, toen ik bij Menno(eig. Whiskybase) op bezoek was en hij mij nog 'n tweede fles aanbood, ik het hield bij die ene fles. En ik ben er niet helemaal zeker van, maar volgens mij zei Menno, dat ik daar misschien wel spijt van zou krijgen! Nou, Menno, als je dit leest, inderdaad hoor, véél!! But, that's life, aye. ;)

M'n volgende is 'n Glenturret 1998 G&M. M'n eigen n&t notes van whiskybase n: spicy, grassy, malty - taste: little peppery, red fruit, warm, wax, sweet; a lovely soft feeling, like a very distinguished, expensive whisky! - finish: complex and rather fruity, balanced; comments: very fruity, with different tones in taste and finish.
Zie deze fles helaas niet meer. :( Echt fantastische dram!!

M'n volgende: weet ik nog niet. Komt wel....
0 x
Afbeelding
René - Friend of Ardbeg - Caol Ila - Lagavulin - Laphroaig and many Others
"Every closed eye is not sleeping, and every open eye is not seeing!"

johan brugge
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor johan brugge » 30 Mar 2010, 19:54

I_SPEY schreef:ik het hield bij die ene fles. En ik ben er niet helemaal zeker van, maar volgens mij zei Menno, dat ik daar misschien wel spijt van zou krijgen! Nou, Menno, als je dit leest, inderdaad hoor, véél!!

Ik heb Menno nog via whiskybase.com nog gemaild ivm een tweede fles. Hij had er nog een paar over en hij kon er voor mij nog één regelen omdat er heel wat 'basers' nog niet betaald hadden. Ik heb het toen niet gedaan. Wel, ik heb er ook ferm veel spijt van. Maar ja. Misschien (hopelijk) komt er een vervolg op. Menno, bij deze ...
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.

Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort

Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”