Ruud2612 schreef:andre8x8 schreef:Maar die Bowmore Infrequent Flyers, man wat was die prachtig zeg!
De 22 of 24 jarige?
De 22-jarige
https://www.whiskybase.com/whiskies/whisky/159196/bowmore-1997-awwc
Ruud2612 schreef:andre8x8 schreef:Maar die Bowmore Infrequent Flyers, man wat was die prachtig zeg!
De 22 of 24 jarige?
Roland... schreef:Lekker borrelen bij “passie voor knaken”
Smede77 schreef:Toch even zoeken op die Brodir maar dat ligt toch wel redelijk in de lijn van wat de gek ervoor betaald en ontspoorde whisky prijzen. Gemiddelde prijs van 314,94.
Smede77 schreef:Toch even zoeken op die Brodir maar dat ligt toch wel redelijk in de lijn van wat de gek ervoor betaald en ontspoorde whisky prijzen. Gemiddelde prijs van 314,94.
Roland... schreef:Lekker borrelen bij “passie voor knaken”
Uridium schreef:Roland... schreef:Lekker borrelen bij “passie voor knaken”
Is trouwens een leuk verdienmodel: 25 euro voor vier drams van 2 cl... die waarschijnlijk ook nog gesponsord worden door de distillery... dus alleen voor wat af te wassen glaswerk en een paar bitterballen betaald je 25 knaken... tssssss
whisky4wood schreef:Uridium schreef:Roland... schreef:Lekker borrelen bij “passie voor knaken”
Is trouwens een leuk verdienmodel: 25 euro voor vier drams van 2 cl... die waarschijnlijk ook nog gesponsord worden door de distillery... dus alleen voor wat af te wassen glaswerk en een paar bitterballen betaald je 25 knaken... tssssss
Niet eerlijk…je betaald voor de beleving, de sfeer, een goed gesprek…de verlichting, de verwarming…de vakantie..eh doorgaan?
Uridium schreef:whisky4wood schreef:Uridium schreef:
Niet eerlijk…je betaald voor de beleving, de sfeer, een goed gesprek…de verlichting, de verwarming…de vakantie..eh doorgaan?
Ja je hebt gelijk... is ook gewoon m'n eigen frustratie... want ik doe ook regelmatig proeverijen van 25 euro pp, maar daar werk ik me voor uit de naad, krijgen m'n gasten een mooi boekje met uitleg over alle 10 wijnen of ports, krijgen ze glazen van 5 cl, daarbij 5 of 6 zelfgemaakte hapjes en uitleg van een vinoloog over de wijnen, de wijn-spijscombinaties etc.
Ik ben dus gewoon jaloers, dat je kennelijk ook met vier door anderen bepaalde drams op tafel pleuren en effe de vetpan aanzetten, kennelijk ook gewoon 25 knaken kan vragen
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten