Kan zijn dat ie er geen zin in heeft, maar als je op scores wilt afgaan sla die van de blauwe poppetjes op WB lekker over.
Oogadal schreef:Tsja..., ik zie dat Hansenhaus bij een Mitra werkt en geen enkele fles in z’n collectie heeft...![]()
Kan zijn dat ie er geen zin in heeft, maar als je op scores wilt afgaan sla die van de blauwe poppetjes op WB lekker over.
Dan onderga je ook een behoorlijke whiskey tripDre schreef:.... Zo scoort ie een bescheiden 94 punten voor de Jack Daniel's The White Rabbit Saloon, ...
Als je maar genoeg LSD naar binnen werkt...Ik denk dat onze HansenHans dingen in bepaalde whiskies proeft die wij simpele stervelingen gewoon niet opmerken.
Dre schreef:Ik denk dat je hem nu toch tekort doet hoor. Zo scoort ie een bescheiden 94 punten voor de Jack Daniel's The White Rabbit Saloon, die over 50 votes een gemiddelde heeft van 72,75. Ik denk dat onze HansenHans dingen in bepaalde whiskies proeft die wij simpele stervelingen gewoon niet opmerken.
Cor - Vinabc schreef:Benieuwd waar hij deze geproefd heeft. De flessen voor Nederland staan nog in Schotland.
kekno schreef:In belgie al te koop
kekno schreef:Iemand deze fino al geproefd, scoort goed maar wel maar 3 votes
https://www.whiskybase.com/whiskies/whi ... ry-matured
Fat Bastard! schreef:Nieuwe botteling voor Bresser&Timmer: Ruby Port Quarter Cask.
Na rijping op Bourbon heeft deze een finish van bijna 9 maanden in een Ruby Port Quarter Cask gekregen. Gebotteld op cask strength 56,1%.
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten