Johnnie Walker
Johnnie Walker
Hallo Forum,ik ben in het bezit van een fles Johnnie Walker Red Label de inhoud van de fles is wit en niet bruin nu is mijn vraag bestaat witte whisky of is er iets mis met de fles,de fles is wel nog verzegeld.
gaarne uw mening.mvg jocowe.
gaarne uw mening.mvg jocowe.
0 x
- totalatool
- Forum goeroe

Re: Johnnie Walker
Bedankt.ik heb de fles open gemaakt hij ruikt wel naar veel alcohol maar ik vertrouw het niet meer om te drinken
heb eens eraan geproefd maar lijkt meer naar gin te smaken dus maar weg met de handel.gr Jo
heb eens eraan geproefd maar lijkt meer naar gin te smaken dus maar weg met de handel.gr Jo
0 x
- Banzai
- Whisk(e)y goeroe

jocowe schreef:Bedankt.ik heb de fles open gemaakt hij ruikt wel naar veel alcohol maar ik vertrouw het niet meer om te drinken
Gin-tonic is ook lekker
0 x
chris schreef:Misschien een spirit van JW,laat eens een foto ervan zien!!
Laatst gewijzigd door jocowe op 30 Jul 2014, 18:23, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Heel vreemd dit,aan de kleur zou je zeggen spirit maar de label zegt blended whisky!! 
0 x
Johnnie walker is nooit kleurloos, dus dit is danwel een fout (onwaarschijnlijk) of een 'vervalsing' (tussen aanhalingstekens, want wie wil nu een fles JW Red vervalsen
, dus misschien gewoon een fles waar iemand een andere drank in heeft gedaan als opslag oid?).
Waar ik benieuwd naar ben: hoe kom je er aan?
0 x
Matthijs, whiskynerd.
Matti schreef:Johnnie walker is nooit kleurloos, dus dit is danwel een fout (onwaarschijnlijk) of een 'vervalsing' (tussen aanhalingstekens, want wie wil nu een fles JW Red vervalsen, dus misschien gewoon een fles waar iemand een andere drank in heeft gedaan als opslag oid?).
Ik heb die eens cadeau gekregen is al 10 jaargeleden ik heb ze nooit willen open maken om dat ik de kleur niet vertrouwde,ik denk dat ik ze maar leegkiep.
0 x
- defeatless
- Moderator

dit is echt heel gek.
Maar ik denk dat je eerder voor de gek bent gehouden dan dat je iets hebt wat bijzonder is.
Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat deze fles spirit bevat.
Eerder heeft iemand een grap met je uit proberen te halen. JW red zou ook na 10 jaar nog steeds niet lekker moeten zijn, dus weggooien is inderdaad een goede optie
Maar ik denk dat je eerder voor de gek bent gehouden dan dat je iets hebt wat bijzonder is.
Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat deze fles spirit bevat.
Eerder heeft iemand een grap met je uit proberen te halen. JW red zou ook na 10 jaar nog steeds niet lekker moeten zijn, dus weggooien is inderdaad een goede optie

0 x
Wel,ik heb nog zo'n fles gezien. Maar ze was niet verzegeld. Het was een fles Johnnie Walker Red Label die eerst leeggemaakt was en daarna gevuld met tiuca (Roemeens distillaat).
Ik zou ze niet weggieten als ze verzegeld was, maar wel eens even contact opnemen met Johnnie Walker.
Ik zou ze niet weggieten als ze verzegeld was, maar wel eens even contact opnemen met Johnnie Walker.
0 x
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”