thijs100 schreef:squaadgras schreef:https://www.whiskybase.com/whiskies/whisky/127245/2010
89 van Thijs, 80 van Henri... wat is hier aan de hand?
Doet ie gewoon als playback voor de Ledaig 1998 CC
(en dan zit ik met mijn 89 punten nog relatief laag vergeleken met anderen op WB)
15 investeerder votes, 1 thijs die nu eenmaal gek van benromach is, 8 gasten die rond thijs zn score zitten omdat ze hem volgen en niet durven er onder te gaan zitten en 2 mensen die de dram scoren voor wat ie is..
ik scoorde 80 en zag geen 5 minuten later eindelijk iemand ook 83 scoren.
mark my words.. deze whisky gaat nog aanzienlijk dalen in score, het zal alleen behoorlijk lang duren gezien al die 89 en 90 het gemiddelde lang hoog zullen houden.
wat betreft de whisky zelf.. op neus echt wel verrassend, wel iets met rubber en fruit enzo, maar stond me eigenlijk best aan, dat zie je ook aan de score die ik op de neus geef, maar dan proef je hem en je schrikt jezelf helemaal de ko-le-re... mijn gezicht had 14 expressies in 3,5 seconden.. ik zal het zeker niet ranzig noemen, anders geef ik geen 75 op initiele smaak, maar om het nu heel prettig te noemen.. nee.. een hele vreemde dram in alle opzichten, en hoe leuk een keer geproefd te hebben.. wat mij betreft toch echt gelijk de laatste keer..
ik kan me dan ook helemaal niet vinden in de mening van thijs, maar dat geeft helemaal niets. thijs en ik kennen elkaar en zijn het wel vaker niet eens op gebied van bepaalde drams, maar kunnen daarom niet minder door 1 deur

, Prima gasten, prima contacten, maar we hebben met enige regelmaat niet dezelfde smaak, niet iedereen kan namelijk zo'n goede smaak hebben als mij..

( begreep overigens van een groepje van 3-4 personen die hem samen proefden dat daar ook de algemene mening was dat dit niet al te best was, alleen scoren deze personen de whisky bijna nooit, of zal een enkeling dat alsnog gaan doen )