Daan schreef:Zojuist zag ik de aankondiging van Batch 19.
Lekker snel cashen B/F, dat het merk naar de kl0te gaat maakt niet uit...
Daan schreef:Zojuist zag ik de aankondiging van Batch 19.
Blijkbaar heeft Billy wat over het hoofd gezien.Daan schreef:Zojuist zag ik de aankondiging van Batch 19.
Rien68 schreef:Lekker snel cashen B/F, dat het merk naar de kl0te gaat maakt niet uit...
whisky4wood schreef:Hoi allen, ik zag bij de glendronach 21 parliament versie 2021 dat het non-chill filtered niet meer op de koker stond. Betekent dat dat deze dus wel zo gefilterd is of dat het mogelijk is. Is daar informatie over te vinden of heeft iemand deze versie al geproefd en kan daar wat zinnig over zeggen. Bij de slijter staat 2020 en 2021 op de plank met wel met twee verschillende kokers dus. Welke zal ik dan nemen? Of is het om het even. Help!
Oogadal schreef:Het zo befaamde distillery profiel…![]()
Zo vlak mogelijk om een zo breed mogelijk publiek te kunnen bedienen. Echt zonde, voorheen kwam er bij vlagen briljant spul de poort uit daar….
Daan schreef:Iemand anders met enige verbazing het mailtje van Whiskybase zonet gelezen?
Stukje over de "pre-2016" GlenDronachs die ze nu aanbieden.
Afgezien van de belachelijke prijzen bedoel ik dan he![]()
Misschien ben ik paranoïde aan het worden maar dit stond erin:
This week, we are giving you a chance to get your hands on some older whiskies from the Glendronach distillery. With bottlings dating back to 2009. That's right: Billy Walker's Glendronachs, most of them produced in the direct-fired stills!
Lezen ze hier mee en gebruiken ze dankbaar alles wat ik de laatste maanden over GD heb geroepen?
Roland... schreef:Ik vind dat ze bij de Whiskybase shop, jou wel 'n flesje naar eigen keuze mogen opsturen!!
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: polley82 en 7 gasten