maar zoals zovelen heb ik een beperkt budget. Ik ben een liefhebber van Islay whisky. Ik heb altijd een Ardbeg Ten in huis (misschien wel mijn all time favorite) maar een Bruichladdich mag ik ook erg waarderen. Even ervan uitgaande dat er nog een fles te krijgen is...wat zouden jullie nemen en waarom?
de Bruichladdich PC10
of
Ardbeg Galileo
ik ben erg benieuwd naar jullie keuze, op basis van persoonlijke smaak (daar valt immers niet over te twisten), maar misschien nog wel meer op basis van welke fles vind je meer bijzonder (daar valt wel over te twisten
o, en misschien leuk om mee te nemen, welke is de beste investering? Van welke wil je er het liefst 2, één om te bewaren en één om te drinken?
ik heb de PC9 al, echter de serie zal ik nooit compleet krijgen dus dat is voor mij geen reden de PC10 te nemen. Maar hij lonkt wel...echter, ALS ik de Galileo nog op de kop kan tikken...tsja...die geeft me ook een vette knipoog...
Ben erg benieuwd, als niet expert, wat voor meningen hierover zijn. ik weet dat er op dit forum veel Islay liefhebbers zijn en over de genoemde flessen is ook al het een en ander gezegd...
groet en alvast dank voor jullie reacties!
Wim