Torabhaig expressies
-
green-hornet
- Senior

Torabhaig expressies
De eerste flessen zijn overal uitverkocht.... maar er is nog geen topic van 

0 x
-
WhiskyGrouch
- Actief lid

-
whisky4wood
- Senior

Re: Torabhaig expressies
green-hornet schreef:De eerste flessen zijn overal uitverkocht.... maar er is nog geen topic van
Huh? Daar heb je nu toch een topic over? Maar ik denk een dikke 90+ op alles en niet alleen de prijs. Wie maakt me los?
1 x
Pppppffrrrrrffffrfrfffffffttttttttt.
Sorry, wist effe niks anders te verzinnen.
Groet Cor
Groet Cor
1 x
-
whisky4wood
- Senior

cor0566 schreef:Pppppffrrrrrffffrfrfffffffttttttttt.
Groet Cor
De kwaliteit van dit draadje = kwaliteit whisky???
1 x
Er staan mooie plaatjes op we website.
En ze hebben consultants ingehuurd voor ze begonnen.
Dus als die een goede formule hebben aangeleverd en de huidige operators verknallen de boel niet, what could possibly go wrong?
Afwachten dus, net zoals bij een hele berg recente tokos die opgezet zijn mbv consultants.

En ze hebben consultants ingehuurd voor ze begonnen.
Dus als die een goede formule hebben aangeleverd en de huidige operators verknallen de boel niet, what could possibly go wrong?
Afwachten dus, net zoals bij een hele berg recente tokos die opgezet zijn mbv consultants.

0 x
WhiskyGrouch schreef:Nee, flippers kunnen geen expressies schrijven
Ik heb zo het vermoeden dat je denkt dat 'expressie' gelijk is aan 'tasting notes'... dat is het dus níet.
green-hornet schreef:De eerste flessen zijn overal uitverkocht.... maar er is nog geen topic van
Ietwat onzinnig topic ook zolang er slechts één batch uit is, tenzij dit bedoeld is om Torabhaig te bashen (waar het wel op lijkt), misschien dan beter het topic ook zo noemen?
1 x
-
Cor - Vinabc
- (Whisky)Professional

Na de eerste release, komt in de zomer (juli/augustus) de 2e uitvoering. Werd er eerder deze week voor gebeld. Van die uitvoering komen wat meer flessen naar Nederland.
3 x
http://www.vinabc.nl - voor online whisky bestellen.
Cor - Vinabc schreef:Na de eerste release, komt in de zomer (juli/augustus) de 2e uitvoering. Werd er eerder deze week voor gebeld. Van die uitvoering komen wat meer flessen naar Nederland.
Ja maar die kan je niet flippen want das een editie 2
Dre schreef:Ietwat onzinnig topic ook zolang er slechts één batch uit is, tenzij dit bedoeld is om Torabhaig te bashen (waar het wel op lijkt), misschien dan beter het topic ook zo noemen?
En zo geschiedde het: Torabhaig wordt Torabash

1 x
- Fat Bastard!
- Forum goeroe

Zoals tegenwoordig bij elke inaugural release vooral gekocht en direct weer aangeboden door flippers.
Maar wie weet is dit wel een interessante whisky en gaat zich samen met Talisker en Raasay een nieuwe regio vormen.
De drie distillery's werken wel al samen op o.a. logistiek vlak had ik begrepen.
Maar wie weet is dit wel een interessante whisky en gaat zich samen met Talisker en Raasay een nieuwe regio vormen.
De drie distillery's werken wel al samen op o.a. logistiek vlak had ik begrepen.
2 x
Ik vind alleen de verpakking en de fles al mooi genoeg om hem te kopen. En toch ook wel nieuwsgierig hoe zo'n 3 jaar jonge van Skye zou smaken. Mocht iemand hem nog hebben voor een redelijke prijs ben ik in de markt.
0 x
Dax schreef:Ik vind alleen de verpakking en de fles al mooi genoeg om hem te kopen. En toch ook wel nieuwsgierig hoe zo'n 3 jaar jonge van Skye zou smaken. Mocht iemand hem nog hebben voor een redelijke prijs ben ik in de markt.
Mitra Emmen heeft er nog een paar begreep ik van mijn zwager. Je zou even een belletje of berichtje kunnen sturen, ze verzenden ook.
1 x
Dank voor de tip
Even de juiste Mitra gezocht in Emmen en besteld. Kreeg het idee dat het de laatste was. Net op tijd dus
Even de juiste Mitra gezocht in Emmen en besteld. Kreeg het idee dat het de laatste was. Net op tijd dus
0 x
-
whisky4wood
- Senior

Dax schreef:Dank voor de tip![]()
Gefeliciteerd. Altijd bijzonder een nieuwe ontdekking, maar bij mij ook een groot FOMO gevoel. Ook vanwege de prijs. Maar misschien is ie het waard. Proost.
0 x
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”