Glenallachie 2006 Trilogy Part I, Tyndrumwhisky Exclusive
-
sjorsbeans
- Actief lid

Glenallachie 2006 Trilogy Part I, Tyndrumwhisky Exclusive
Op aanraden van een vriend van mij uit schotland heb ik deze zeer exclusieve whisky besteld. Hij is onderdeel van een trilogy, dit is de eerste fles.
Hij is sinds vandaag openbaar te bestellen.
Er komt dus nog een 2e in mogelijk medio november. En een 3e medi februari 2021.
Dus mochten er liefhebbers zijn, hij is te bestellen via : https://www.tyndrumwhisky.com/glenallac ... art-i.html
Maximaal 698 flessen dacht ik.
Ik ben nog een mega noob in de branch maar dit lijkt mij een heerlijke fles!
Mod Edit op topic titel
Hij is sinds vandaag openbaar te bestellen.
Er komt dus nog een 2e in mogelijk medio november. En een 3e medi februari 2021.
Dus mochten er liefhebbers zijn, hij is te bestellen via : https://www.tyndrumwhisky.com/glenallac ... art-i.html
Maximaal 698 flessen dacht ik.
Ik ben nog een mega noob in de branch maar dit lijkt mij een heerlijke fles!
Mod Edit op topic titel
0 x
Re: GLENALLACHIE 2006 TRILOGY PART I, TYNDRUMWHISKY EXCLUSIVE
SOOOOOODEHALLELUJA!!!! DIE TITEL HAD OOK BEST IN KLEINE LETTERS GEKUND HOOR!!!sjorsbeans schreef:Op aanraden van een vriend van mij uit schotland heb ik deze zeer exclusieve whisky besteld. Hij is onderdeel van een trilogy, dit is de eerste fles

Sodeju, een volledige kwoot was eigenlijk niet nodig geweest ...

0 x
-
sjorsbeans
- Actief lid

Re: GLENALLACHIE 2006 TRILOGY PART I, TYNDRUMWHISKY EXCLUSIVE
henri schreef:SOOOOOODEHALLELUJA!!!! DIE TITEL HAD OOK BEST IN KLEINE LETTERS GEKUND HOOR!!!
Hahaha sorry. Was zo op de site.
Kwoot edit door mod - en een klein beetje moeite op een topic titel is toch ook niet te veel gevraag

0 x
Re: Glenallachie 2006 Trilogy Part I, Tyndrumwhisky Exclusive
Zéér exclusief... bijna 700 flessen 

0 x
RvdB schreef:Zéér exclusief... bijna 700 flessen
Ach, er zijn ook "exclusieve" of "limited" whisky's van 18.000 flessen in een batch. Dus als het uit één vat komt, is het in elk geval een stuk exclusiever.
Zijn gewoon van die termen waar je weinig mee kunt

0 x
Das ook weer waar haha.
Jammer dat deze GlenAllachie niet in een kistje komt. Dan had ik er meteen een sixpack van gehaald
Jammer dat deze GlenAllachie niet in een kistje komt. Dan had ik er meteen een sixpack van gehaald

0 x
sjorsbeans schreef:Ik ben nog een mega noob in de branch maar dit lijkt mij een heerlijke fles!
Haha nou dit is wel een gevalletje ‘in marketing termen trappen’
. Tegenwoordig heeft elke grotere whiskywinkel wel eens of meer dan eens een eigen botteling die uiteraard limited edition exclusively is gebotteld voor hen. Ik zie hier eerlijk gezegd niets bijzonders. Het is gewoon de zoveelste single cask en die zijn nou eenmaal limited, of er nou een naam van een winkel op staat of niet..
Ik zou zeggen Laat je niet verleiden door dergelijke marketing termen. Ze trekken alles uit de kast om jouw als consument te verleiden tot de gekste aankopen. Zoek gewoon naar wat je lekker of leuk vindt en dat dat leidend zijn. Tegenwoordig is alles FOMO (Fear Of Missing Out) maar zeker niet alles is ook daadwerkelijk excellent in termen van kwaliteit.
0 x
-
sjorsbeans
- Actief lid

Cask1988 schreef:sjorsbeans schreef:Ik ben nog een mega noob in de branch maar dit lijkt mij een heerlijke fles!
Haha nou dit is wel een gevalletje ‘in marketing termen trappen’.
Tegenwoordig heeft elke grotere whiskywinkel wel eens of meer dan eens een eigen botteling die uiteraard limited edition exclusively is gebotteld voor hen. Ik zie hier eerlijk gezegd niets bijzonders. Het is gewoon de zoveelste single cask en die zijn nou eenmaal limited, of er nou een naam van een winkel op staat of niet..
Ik zou zeggen Laat je niet verleiden door dergelijke marketing termen. Ze trekken alles uit de kast om jouw als consument te verleiden tot de gekste aankopen. Zoek gewoon naar wat je lekker of leuk vindt en dat dat leidend zijn. Tegenwoordig is alles FOMO (Fear Of Missing Out) maar zeker niet alles is ook daadwerkelijk excellent in termen van kwaliteit.
Ah jaa daar zou u zomaar gelijk in kunnen hebben! Ik zal kijken of ik er een beginnersreview over kan schrijven laten met mn pa.
Het is aangeraden door een vriend, die al had mogen proeven dus geloof hem wel, en anders is het de laatste fles. Haha
3 x
- Reichenbach
- Moderator

Laat je niet meteen uit het veld slaan hoor!
Voor Nederland wordt deze dan vast exclusief en voor een 13 tot 14 jarige vatsterkte whisky zit je tegenwoordig al snel tussen de 80 en 100 euro.
Voor Nederland wordt deze dan vast exclusief en voor een 13 tot 14 jarige vatsterkte whisky zit je tegenwoordig al snel tussen de 80 en 100 euro.
1 x
"Een fles in de week?" - "O nee dokter dat haal ik niet... Een week"
Tyndrum heeft regelmatig mooie exclusief voor hen gebottelde Single Casks, leuk om in de gaten te houden.
Veel plezier met je fles!
0 x
-
sjorsbeans
- Actief lid

Tris schreef:Tyndrum heeft regelmatig mooie exclusief voor hen gebottelde Single Casks, leuk om in de gaten te houden.
Tris schreef:Tyndrum heeft regelmatig mooie exclusief voor hen gebottelde Single Casks, leuk om in de gaten te houden.
Ik zal een post maken als hij er is!
1 x
- Fat Bastard!
- Forum goeroe

sjorsbeans schreef:
Ik durf voorzichtig te voorspellen dat de 2de iets duurder zal worden en de 3de flink duurder
Maar zal best een mooie dram zijn. Ik bestel ook af en toe bij Tyndrum Whisky (voorheen Green Welly Stop) en ze hebben af en toe mooie aanbiedingen.
1 x
Fat Bastard! schreef:sjorsbeans schreef:
Ik durf voorzichtig te voorspellen dat de 2de iets duurder zal worden en de 3de flink duurder
Je haalt de woorden uit mn mond Andre
Zo gaan die dingen!
1 x
There is more to the picture than meets the eye (NY on HH, MM)
Heeft iemand een aantal van deze in zijn sample lijst?
De standaard range van freez heb ik al een keer gehad.
Ben opzich wel benieuwd, de wijn finish sla ik allemaal over. De overige ja ben wel benieuwd ondertussen..
De standaard range van freez heb ik al een keer gehad.
Ben opzich wel benieuwd, de wijn finish sla ik allemaal over. De overige ja ben wel benieuwd ondertussen..
0 x
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”