kekno schreef:Ok bedankt mag ik nog.vragen wat bfyb betekent
"Bang For Your Buck", oftewel, een relatieve topper, afgezet tegen de kostprijs
kekno schreef:Ok bedankt mag ik nog.vragen wat bfyb betekent
kekno schreef:Heb sinds enkele weken.enkele flessen van glenfarclas staan (105cs,12y,15y en 18y) en.persoonlijk vind ik de 12y tot.nu.toe de.lekkerste welke verkiezen jullie zou graag weten welke de moeite zijn om nog bij te kopen
Kapre schreef:Wellicht (hopelijk) is de batchvariatie bij de wat duurdere flessen minder (constanter en op niveau), maar dat is natuurlijk gissen, ik heb overigens nog nooit gehoord/gelezen over tegenvallende batches van de 21 en 25, van de jongere versies wel.
At present, we have two distillery-exclusive bottlings available.
The first is a 2008 10 year-old from a first-fill sherry butt, bottled at 64.1% abv. This is £99.95
We have also just released a stunning 1994 25 year-old, limited to 275 bottles at 53.9%abv. This is £300 per bottle.
Casketje schreef:Na de iconische 25 nu de populaire 15-jarige die op vatsterkte (denk ik? percentage lijkt me wat laag voor 15 jaar)
Casketje schreef:Hoewel bij Glenfarclas de 105 zowat 60-70% van hun sales wereldwijd is.
Lakerfield schreef:Ik snap de denkwijze, maar dat percentage zal in werkelijkheid echt niet zo hoog zijn.
Casketje schreef:Toch wel, werd me enkele weken terug bevestigd door George Grant tijdens een (virtuele) tasting.
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten