Loch Lomond expressies en bottelingen
-
- Forum goeroe
Re: Loch Lomond expressies en bottelingen
0 x

-
- Top bijdrager
is weer een nieuwe van de nerds;
https://www.whiskybase.com/whiskies/whi ... hu-1990-wn
0 x
-
- Top bijdrager
Paulini schreef:is weer een nieuwe van de nerds;
Zeker interesse om deze te proeven, maar voor een Loch Lomond vind ik 230 euro (prijs bij passie voor $) net teveel van het goede.
3 x
There is more to the picture than meets the eye (NY on HH, MM)
-
- Whisk(e)y goeroe
-
- Top bijdrager
edwin1973 schreef:Toch een flesje besteld, Nerds meestal topspul
fmo

wel lastig dat je op voorahnd al moet bestellen omdat je anders pech hebt.. ben benieuwd!
1 x
-
- Whisk(e)y goeroe
Ik zag’m al voorbij komen maar ik ga hem skippen. Sowieso niet mijn profiel als ik de tasting notes moet geloven.
0 x
-
- Top bijdrager
Harrie schreef:Ik zag’m al voorbij komen maar ik ga hem skippen. Sowieso niet mijn profiel als ik de tasting notes moet geloven.
Waar had jij die notes weg gehaald? Ik ben zelf op zich wel benieuwd, vooral omdat het niet een dik sherry vat is geweest of een ander firstfill vat wat je tegenwoordig veel ziet.
ik zag ergens dat het leek op de oud littlemill, dat zou geen verkeerde vergelijking zijn. En de inchmurrin's komen ook uit die stal, ook mooi spul.
0 x
-
- Forum goeroe
Paulini schreef:Waar had jij die notes weg gehaald?
De WhiskyNerds deelden zelf deze proefnotitie op hun Facebook-pagina:
Strawberry jam,sweet, apple, pear, roses on the nose. The taste has fruityness, honey, pleasant sourness. Finish, beautiful balanced with a little creamy fudge.
0 x
-
- Whisk(e)y goeroe
Wat Thijs zegt
Sprak me niet erg aan.
Ik las ergens ook een associatie met Littlemill, een distillery waar ik weinig mee heb.

Ik las ergens ook een associatie met Littlemill, een distillery waar ik weinig mee heb.
0 x
-
- (Whisky)Professional
Paulini schreef:edwin1973 schreef:Toch een flesje besteld, Nerds meestal topspul
fmo
wel lastig dat je op voorahnd al moet bestellen omdat je anders pech hebt.. ben benieuwd!
Denk dat dit wel meevalt bij deze. Net als bij de Allt-a-Blaine zijn er niet heel veel mensen die blind € 200 aftikken voor een Loch Lomond. Kan ten onrechte zijn, maar die Allt-a-Blaine vind ik het geld ook niet waard, 87/88 punten. Op zich prima whisky, maar voor die prijsklasse verwacht ik gewoon meer.
2 x
-
- Top bijdrager
Oogadal schreef:Paulini schreef:edwin1973 schreef:Toch een flesje besteld, Nerds meestal topspul
fmo
Denk dat dit wel meevalt bij deze. Net als bij de Allt-a-Blaine zijn er niet heel veel mensen die blind € 200 aftikken voor een Loch Lomond. Kan ten onrechte zijn, maar die Allt-a-Blaine vind ik het geld ook niet waard, 87/88 punten. Op zich prima whisky, maar voor die prijsklasse verwacht ik gewoon meer.
Eens en eens. Allt-a-baine vond ik zeker niet allt-a-bleh maar voor pak m beet 0,2K echt niet de moeite. Voor 80 euro had ik nog steeds getwijfeld. Daarnaast nog goed beschikbaar links en rechts.
Vermoed t zelfde bij deze Loch Lomond. Leuk en aardig de vergelijking met Littlemill, maar vergeet niet, toen Littlemill nog relatief goed verkrijgbaar kraaide de gemiddelde haan er ook niet naar. Maar net als jij Edwun, never nooit dat ik hier blind de rrp voor aftik.
0 x
There is more to the picture than meets the eye (NY on HH, MM)
-
- Forum goeroe
Ik zeg ook eerst proeven en dan misschien.
Mijn ervaringen met Old Rhosdhu zijn niet overwegend positief. De vergelijking met Littlemill kan ik me zo één, twee, die ook niet voor de geest halen. Littlemill heeft veel meer 'vieze' randjes.
Overigens is deze al weer uitverkocht.
Mijn ervaringen met Old Rhosdhu zijn niet overwegend positief. De vergelijking met Littlemill kan ik me zo één, twee, die ook niet voor de geest halen. Littlemill heeft veel meer 'vieze' randjes.
Overigens is deze al weer uitverkocht.
0 x
-
- Whisk(e)y goeroe
defeatless schreef:Overigens is deze al weer uitverkocht.

0 x
-
- Forum goeroe
Alex bedoelt zeker net zo “uitverkocht” als de Springbank van eensch. 

1 x
2 ∞ & →
-
- Forum goeroe
Ik durf de WhiskyNerds intussen wel blind te vertrouwen. Dan is het natuurlijk nog wel de vraag of je er de winkelprijs voor over hebt, maar aan de kwaliteit van hun bottelingen twijfel ik niet.
1 x
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”