brayen27 schreef:Nette prijzen, vanuit Ijmuiden (slijterij) €398,- voor een 18y! Hoe dan
Voor dit bedrag kun je een kort weekendje naar Springbank om daar een dram uit te proberen
brayen27 schreef:Nette prijzen, vanuit Ijmuiden (slijterij) €398,- voor een 18y! Hoe dan
fritsk schreef:
Voor dit bedrag kun je een kort weekendje naar Springbank om daar een dram uit te proberen
Casketje schreef:Ik heb de mogelijkheid een 21 te kopen voor €335, en/of een 18 voor €145. Ik word er volgende week 40 dus dan denk je "je wordt maar 1x 40", en ik heb al vaak gehoord dat de 21 echt wel een uitzonderlijke dram is, maar langs de andere kant is het prijsverschil voor 3 extra jaartjes toch wel echt enorm.
Decisions, decisions.
Casketje schreef:Ik heb de mogelijkheid een 21 te kopen voor €335, en/of een 18 voor €145. Ik word er volgende week 40 dus dan denk je "je wordt maar 1x 40", en ik heb al vaak gehoord dat de 21 echt wel een uitzonderlijke dram is, maar langs de andere kant is het prijsverschil voor 3 extra jaartjes toch wel echt enorm.
Decisions, decisions.
Petrovitski schreef: Ik gooi de knuppel er maar even in.
Petrovitski schreef:Casketje schreef:Ik heb de mogelijkheid een 21 te kopen voor €335, en/of een 18 voor €145. Ik word er volgende week 40 dus dan denk je "je wordt maar 1x 40", en ik heb al vaak gehoord dat de 21 echt wel een uitzonderlijke dram is, maar langs de andere kant is het prijsverschil voor 3 extra jaartjes toch wel echt enorm.
Decisions, decisions.
Ik gooi de knuppel er maar even in.
335 is een zeer scherpe prijs voor de 21 en 145 ook voor de 18. (in de markt van nu dan).
Waarom koop je ze niet allebei en trekt de 18 los. Dan zet je de 21 een tijd weg.
Mocht je hem later open willen trekken dan doe je dat. Mocht je er later vanaf willen dan zul je er nooit verlies op maken, integendeel, je hebt je 18 op zijn minst gratis gedronken.
Nickolaas schreef:I know, ongetwijfeld een dikke longshot.. Maar toch een poging. Weet iemand de nieuwe Springer 12 CS nog ergens te staan voor een fatsoenlijke prijs? Mijn vaste dealer heeft er geen gekregen. Zo ja, stuur me gerust een PB. Dank!
Fat Bastard! schreef:Nickolaas schreef:I know, ongetwijfeld een dikke longshot.. Maar toch een poging. Weet iemand de nieuwe Springer 12 CS nog ergens te staan voor een fatsoenlijke prijs? Mijn vaste dealer heeft er geen gekregen. Zo ja, stuur me gerust een PB. Dank!
Bij mij in de kast. Fatsoenlijk? naaah!!!!
Cor - Vinabc schreef:Toch wel geopend
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten