Fat Bastard! schreef:Reichenbach schreef:Arthur,
Maakt niet uit wat je nu voor de kost doet, maar schrijver zou je ook eens moeten overwegen.
Vindt je niet dat hij een 'beetje' te lang van stof is?![]()
De reactie van m’n vrouw: JOH, welcome to my life

Fat Bastard! schreef:Reichenbach schreef:Arthur,
Maakt niet uit wat je nu voor de kost doet, maar schrijver zou je ook eens moeten overwegen.
Vindt je niet dat hij een 'beetje' te lang van stof is?![]()
Cask1988 schreef:andre8x8 schreef:defeatless schreef:Sorry!!!!![]()
![]()
![]()
Ik heb het al aangepast.
Met d of t ?
Met een d
whisky4wood schreef:Cask1988 schreef:andre8x8 schreef:
Met d of t ?
Met een d
Vooruit komt ie:
‘t ex fokschaap geeft aan met een de d of t. Uitgaande dat de s en de ch twee aparte klanken zijn en de klinkers niet meedoen. Het hele werkwoord is aanpassen, daarvan nemen we de stam dus -en er vanaf. Dan krijg je aanpass…deze eindigt op een s. Deze letter staat in het ‘t ex fokschaap. Dus alle uitgangsvormen met een t. Paste aan, aangepaste, aangepast.
Gratis en voor niks…proost.
Met d of t ?
Met een d
Vooruit komt ie:
‘t ex fokschaap geeft aan met een de d of t. Uitgaande dat de a en de ch twee aparte klanken zijn en de klinkers niet meedoen. Het hele werkwoord is aanpassen, daarvan nemen we de stam dus -en er vanaf. Dan krijg je aanpass…deze eindigt op een s. Deze letter staat in het ‘t ex fokschaap. Dus alle uitgangsvormen met een t. Paste aan, aangepaste, aangepast.
Met d of t ?
Met een d
Vooruit komt ie:
‘t ex fokschaap geeft aan met een de d of t. Uitgaande dat de a en de ch twee aparte klanken zijn en de klinkers niet meedoen. Het hele werkwoord is aanpassen, daarvan nemen we de stam dus -en er vanaf. Dan krijg je aanpass…deze eindigt op een s. Deze letter staat in het ‘t ex fokschaap. Dus alle uitgangsvormen met een t. Paste aan, aangepaste, aangepast.
Cask1988 schreef:whisky4wood schreef:Cask1988 schreef:Met een d
Vooruit komt ie:
Jammer genoeg ging het hier om een achternaam… dus tot zover de theorieles over werkwoorden.
#lezen
defeatless schreef:oké oké oké, ik zeg wel niets meer......
whisky4wood schreef:Cask1988 schreef:whisky4wood schreef:
Vooruit komt ie:
Jammer genoeg ging het hier om een achternaam… dus tot zover de theorieles over werkwoorden.
#lezen
Zeker, maar ik dacht…gratis tip kan nooit geen kwaad. Bij twijfel d en t.
Cor - Vinabc schreef:defeatless schreef:oké oké oké, ik zeg wel niets meer......
Is het nu wel of niets? Patatje zonder met.....
WhiskyDudes schreef:whisky4wood schreef:Cask1988 schreef:Jammer genoeg ging het hier om een achternaam… dus tot zover de theorieles over werkwoorden.
#lezen
Zeker, maar ik dacht…gratis tip kan nooit geen kwaad. Bij twijfel d en t.
‘Kan nooit geen kwaad’…![]()
Ik zou ff Googelegoo raadplegen over dubbele ontkenningen…
JeroendeR schreef:Weet iemand wanneer de nieuwe GS Malt festival botteling naar Nederland komt? En… heeft iemand hem al geproefd?
https://www.whiskybase.com/whiskies/whisky/230093/glen-scotia-11-year-old
Groetjes,
Jeroen
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten