Littlemill expressies
-
nigel_tufnel
- Whisk(e)y goeroe

Re: Littlemill expressies
Jonadawi schreef:Je hebt helemaal gelijk.
Ik heb zelf een fles gekocht met het idee dat het waarschijnlijk een van de weinige kansen voor me is om een betaalbaar littlemill te proeven. Echter nu met zo een prijsstijging weet ik niet of deze voorlopig open zal gaan. Als beginner zou ik liever meerdere flessen proberen dan een zo een dure.
Daarnaast na de melding van Thijs dat er een betaalbaar Littlemill te vinden was bij whyskybroker volgde de ene na mededeling dat met leden die 4 flessen besteld hebben. Hierdoor kan je vaststellen dat wij voor ons eigen ondergang zorgen met de stijging van de prijzen!
Hier kan ik toch niet volledig volgen...:
als je deze kocht omdat het waarschijnlijk 1 van de weinige kansen is om een Littlemill te proeven tegen een betaalbare prijs dan kan je dat toch nog steeds?
Je hebt er toch gewoon de originele prijs voor betaald? Het is niet omdat de waarde stijgt dat je meer hebt moeten betalen hé
Ik snap je punt maar de prijs om deze Littlemill te proeven blijft hetzelfde. Gewoon doen dus!
De personen die grotere aantallen gekocht hebben zorgen inderdaad uiteindelijk voor de stijging van de prijzen.
Zeker als ze direct erna terug verkocht worden... Wat de reden ook is: winst, collectie uitbreiden,...
Voor de personen die deze fles in de collectie willen maakt dit namelijk niets uit.
Don't shoot me, maar volgens mij koopt de meerderheid geen 4 flessen om deze langzaam op te sloeberen hoor.
3 x
-
nigel_tufnel
- Whisk(e)y goeroe

Smokehead schreef:Hoe smaakt hij eigenlijk?
Dat weet je snel als je je fles opent!
Anders kan je ook de tastingnotes van Kay lezen op WB.
0 x
1 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
-
Banton1977
- Senior

- squaadgras
- Forum goeroe

Wat een gekheid joh. Zit Warren Buffet op Catawiki mee te bieden ofzo? 

0 x
2 ∞ & →
Hij staat deze week ook al heel hoog. 200 ofzo
0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
binnen een paar weken is die wel weer gezakt… je moet die eens aan een normaal mens proberen te verkopen voor 200
De echte topjaren van Littlemill moeten nog komen qua prijzen hoor… Alleen de absolute toppers gaan al weg aan 300 euro op regelmatige basis (whisky fässle flessen en zo).
De echte topjaren van Littlemill moeten nog komen qua prijzen hoor… Alleen de absolute toppers gaan al weg aan 300 euro op regelmatige basis (whisky fässle flessen en zo).
0 x
Ja dit zijn gewoon mensen die denken ik MOET hem hebben.
En misschien heeft diegene van deze week de prijs van vorige week gezien en denkt hij dat dit de waarde is
En misschien heeft diegene van deze week de prijs van vorige week gezien en denkt hij dat dit de waarde is

0 x
Whiskydudes
Kan/wil iemand mij vertellen of de WB waarde voor deze fles: https://www.whiskybase.com/whisky/38113 ... ll-1990-br correct is?
Bvd
Bvd
0 x
-
nigel_tufnel
- Whisk(e)y goeroe

noble schreef:Kan/wil iemand mij vertellen of de WB waarde voor deze fles: https://www.whiskybase.com/whisky/38113 ... ll-1990-br correct is?
Bvd
De waarde op Whiskybase is zelden correct.
Hij is correct in die zin dat dit waarschijnlijk de releaseprijs is geweest van deze whisky, helaas was dit in 2012.
Als deze fles nadien niet meer in een online shop aangeboden wordt blijft de originele prijs dus behouden.
0 x
Flessen van LM die 88-89 punten doen op WB schieten ook al dik over de 200 heen..... 
Waar zijn de nog betaalbare Littlemill flessen?
Waar zijn de nog betaalbare Littlemill flessen?
0 x
Daar ik (nog) geen veiling prijzen heb kunnen vinden, enig idee wat de verkoop waarde zou zijn?
0 x
Hier nog een met dollartekens in de ogen: http://www.drankenwereld.be/pd/1419/nl- ... line-kopen
Jammer, voor een normaal prijsje had ik 'm nog wel aangeschaft.
0 x
-
nigel_tufnel
- Whisk(e)y goeroe

Toontje schreef:Hier nog een met dollartekens in de ogen: http://www.drankenwereld.be/pd/1419/nl- ... line-kopen
Tja, normale prijzen in deze tijden...
0 x
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”