gerbrandy schreef:Zou het meer waard worden?
Wil je van ons garantie
You are on your own 
gerbrandy schreef:Zou het meer waard worden?
You are on your own 
MBC schreef:Zijn er trouwens mensen die de Thor en Loki geproeft hebben? Vinden jullie deze het geld waard (€150 - €200 per fles)?
N-Rico schreef:Ook ik was afgelopen maandag aanwezig bij de introductie van Loki en heb me prima vermaakt. De middag/avond was leuk opgezet en ik vond het een bijzondere en mooie whisky (meer uitgesproken dan Thor). Persoonlijk vind ik ook de prijs te hoog voor een malt van deze leeftijd en was een (nog) iets kleinere oplage naar mijn mening de exclusiviteit ten goede gekomen. Desondanks vind ik het verhaal achter de Valhalla collectie mooi opgezet, evenals de packaging....
MBC schreef:Ik kreeg net een mailtje van Highland Park dat er binnenkort een nieuwe toevoeging aan komt in de Thor en Loki serie.

When Freya and the Valkyries rode forth on their missions, their armor caused the eerily beautiful flickering light that we know as the Aurora Borealis, or Northern Lights.

MBC schreef:Ik kreeg net een mailtje van Highland Park dat er binnenkort een nieuwe toevoeging aan komt in de Thor en Loki serie:
...
Needless to say that this time around, the whisky will follow another striking change of direction, mirroring the unique personality of its namesake.
By way of a little teaser, here’s a picture of Highland Park ambassador Daryl Haldane visiting Tromsø in Norway on a fact-finding visit in search of the Aurora Borealis... Now what possible connection might there be here... ??


Deunemans schreef:De 18 jaar lees ik zeer enthousiaste verhalen over, maar van de prijs word ik niet bepaald enthousiast. Welke botteling (OB/IB) is absoluut het proberen waard in de prijsklasse to 50 euro?
).Matti schreef:De nieuwe release is Freia, de laatste wordt Odin.
En ik onderschrijf Piet's quote hierboven: prima whisky, veel te duur, verpakking ontworpen door een figuurzagende kleuter.



Matti schreef:Die is voorzover ik van Sietse heb begrepen idd alleen voor de Scandinavische landen.

Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten