Nickolaas schreef:Bij de komende outturn van de SMWS een 10 yo (op 7 jaar Bourbon en 3 jaar PX), 59.5%. 52 pond exc alle shipping. Interesse? Let me know, ik overweeg 'm weer eens.
Ja interesse

Nickolaas schreef:Bij de komende outturn van de SMWS een 10 yo (op 7 jaar Bourbon en 3 jaar PX), 59.5%. 52 pond exc alle shipping. Interesse? Let me know, ik overweeg 'm weer eens.

RvdB schreef:Nickolaas schreef:Bij de komende outturn van de SMWS een 10 yo (op 7 jaar Bourbon en 3 jaar PX), 59.5%. 52 pond exc alle shipping. Interesse? Let me know, ik overweeg 'm weer eens.
Ja interesse
. Als dat er meer dan twee zijn, is de derde voor jou.

Demas schreef:Heeft iemand de 18 van 2019 al kunnen vergelijken met een editie van 2019?
Lakerfield schreef:Ik heb een aantal 2018's en ben nog op zoek naar een 2019 versie voor de vergelijking. De 18's die ik in het wild tegenkom komen nog uit 2018 en om nou €15 meer (€95!) te betalen voor een 2019 bij D12.. Nou nee. Wacht wel tot ik er eentje tegenkom bij m'n plaatselijke slijter/Gall & Gall voor rond de €70.

Yvesss88 schreef:Lakerfield schreef:Ik heb een aantal 2018's en ben nog op zoek naar een 2019 versie voor de vergelijking. De 18's die ik in het wild tegenkom komen nog uit 2018 en om nou €15 meer (€95!) te betalen voor een 2019 bij D12.. Nou nee. Wacht wel tot ik er eentje tegenkom bij m'n plaatselijke slijter/Gall & Gall voor rond de €70.
Zodra je die tegenkomt bij de G&G voor 70 dan wil ik dat graag weten. Dan schaf ik direct een doos aan.
Ik ben nog nooit een Gall ingelopen waarbij ik vond dat ze schappelijke prijzen hanteerden. Zelfs tijdens de wilde whiskydagen kun je dezelfde whiskies elders vaak goedkoper vinden. (Op een enkele aanbieding voor kaarthouders na dan).
Verder verwacht ik niet dat de 18 uit 2019 voor onder de 95 te vinden zal zijn. De marketing afdeling van Glendronach weet ook wel dat de vraag hoog is vanwege de hype rondom de leeftijden.
Als je de 2019 versie wilt hebben dan zul je helaas wat dieper in de buidel moeten tasten...
Lakerfield schreef:Kaarthouder zijn heb je zo weer terugverdiend, de Gall & Gall vestigingen die de Allardice nog hebben hanteren vaak de prijs van €77,99. Met 10% korting is dat een koopje. Verder ben ik het eens met de prijzen in het algemeen daar.

Daan schreef:Lakerfield schreef:Kaarthouder zijn heb je zo weer terugverdiend, de Gall & Gall vestigingen die de Allardice nog hebben hanteren vaak de prijs van €77,99. Met 10% korting is dat een koopje. Verder ben ik het eens met de prijzen in het algemeen daar.
Klopt, zo heb ik met sommige acties de Allardice nog wel eens voor tussen de 5 en 6 tientjes aangeschaft.
Probleem is alleen: vind tegenwoordig nog maar eens een Gall & Gall die de Allardice heeft.
Online is ie ook uit het aanbod gehaald inmiddels
En inderdaad je moet er nu geluk mee hebben wil je er nog eentje vinden. Zonder denigrerend over te komen, ik vind ze nog wel eens bij vestigingen in minder welvarende buurten. Het is tevens een leuk excuus om een Gall & Gall binnen te lopen als m'n vriendin en ik een stad/dorp bezoeken.. Mooiste moment was toch wel dat ze vroeg of ik niet beter alle drie de flessen op de plank mee kon nemen toen ik er met eentje in m'n handen stond. Marriage material 
Kapre schreef:Toch wel opmerkelijk en grappig ook dat hele gedoe rond die GD 18 Allardice.
Ik herinner me natuurlijk nog goed dat veel mensen (terecht) veel flessen van de oude GD 15 Revival stockten omdat die er uit zou gaan en die van super kwaliteit was, en natuurlijk die bonusjaren op de leeftijd had.
Zelf heb ik er ook een aantal van gekocht destijds.
Het opmerkelijke is, dat destijds bijna niemand gecharmeerd was van de GD 18, bijna iedereen vond de GD 15 veel lekkerder.
De GD 18 is ook naar mijn mening toch wat te "heavy", te veel taninne, houterig, in vergelijking met de oude GD 15.
Nu de GD 18 op het punt staat te gaan verdwijnen is iedereen blijkbaar ineens groot fan.
Nadeel is wel dat hij 2x zo duur is als destijds de GD 15

Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten