Springbank (24 yrs / 47.10 %) 1992 - Malts of Scotland (€ 219,95)
Maar kennelijk al (weer) voor de 'geboorte' uitverkocht ..
Dirk

DramdrummerTom schreef:Serge geeft deze expressie 92 punten! Zal vast wat overdreven zijn maar de kans is in ieder geval groot dat het een dikke bang for your buck is. Het is geen heel gelimiteerde uiting dus het moet vrij makkelijk zijn om deze te bemachtigen.

Tottenham schreef:DramdrummerTom schreef:Serge geeft deze expressie 92 punten! Zal vast wat overdreven zijn maar de kans is in ieder geval groot dat het een dikke bang for your buck is. Het is geen heel gelimiteerde uiting dus het moet vrij makkelijk zijn om deze te bemachtigen.
In zijn ogen dus net zo goed als die uit 2016 (ook 92 punten). Ben sowieso wel een voorstander van Springbank 10 en verwacht dat die uit 2017 ook weer ik in orde zal zijn!
nigel_tufnel schreef:Tottenham schreef:DramdrummerTom schreef:Serge geeft deze expressie 92 punten! Zal vast wat overdreven zijn maar de kans is in ieder geval groot dat het een dikke bang for your buck is. Het is geen heel gelimiteerde uiting dus het moet vrij makkelijk zijn om deze te bemachtigen.
In zijn ogen dus net zo goed als die uit 2016 (ook 92 punten). Ben sowieso wel een voorstander van Springbank 10 en verwacht dat die uit 2017 ook weer ik in orde zal zijn!
Correctie: De nieuwe editie/verpakking (2016) krijgt 92 punten.

Tottenham schreef:Ja en wat is de correctie dan?
nigel_tufnel schreef:Tottenham schreef:Ja en wat is de correctie dan?
Ik denk niet dat er al een editie 2017 is of dat hier een prinicipe een verschil mee is.
Voor degenen die zich afvroegen waar de Springbank 10 2017 met nieuwe label verkrijgbaar is. Deze is tot nu toe alleen in de UK uitgebracht en komt vanaf augustus in andere landen in Europa uit. Serge geeft deze expressie 92 punten!

Wat is dat eigenlijk; een opleiding sherry butt?Jonadawi schreef:...(finished in opleiding sherry butt...)
Reichenbach schreef:Wat is dat eigenlijk; een opleiding sherry butt?Jonadawi schreef:...(finished in opleiding sherry butt...)

Malinois schreef:Voor degene die de Longrow Malbec geproefd hebben: is hij zijn geld waard? En is hij even goed of beter dan de Pinot Noir? Of hoe verhoud hij zich tov de Springbank Burgundy (daar ben ik ook al veel mee).
Aangezien ik aan het twijfelen ben tussen de Malbec of de nieuwe 18yo (100€).

Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten