Reichenbach schreef:Of afgevuld op 30% of 35%? Schijnt ook een dingetje te zijn om nieuwe markten aan te boren.
Dat moet je me even uitleggen, hoe gaat dat in zijn werk

Reichenbach schreef:Of afgevuld op 30% of 35%? Schijnt ook een dingetje te zijn om nieuwe markten aan te boren.

John S schreef:Reichenbach schreef:Of afgevuld op 30% of 35%? Schijnt ook een dingetje te zijn om nieuwe markten aan te boren.
RBwhiskyworld schreef:John S schreef:Reichenbach schreef:Of afgevuld op 30% of 35%? Schijnt ook een dingetje te zijn om nieuwe markten aan te boren.
Soms worden “whiskies” gebotteld onder de 40%. Het is dan geen whisky maar een spirit, maar in sommige markten begint dat te groeien.
The Light zal dat gelukkig niet zijn. Er is al wel van bekend dat het net als The Dark een 17 jaar oude whisky is gebotteld op 52,9 % ABV

John S schreef:ik kan een fles Highland Park 21 years 1994 Xtra Old Particular 70cl kopen en wel voor een bescheiden bedrag van €135 maar als ik kijk op WB dan zie ik dat hier een waarde aan gehangen wordt van €1282. Dit komt volgens mij niet goed![]()
Kan iemand mij uit mijn droom helpen.

Toon schreef:John S schreef:ik kan een fles Highland Park 21 years 1994 Xtra Old Particular 70cl kopen en wel voor een bescheiden bedrag van €135 maar als ik kijk op WB dan zie ik dat hier een waarde aan gehangen wordt van €1282. Dit komt volgens mij niet goed![]()
Kan iemand mij uit mijn droom helpen.
https://drankdozijn.be/artikel/fles-highland-park-21-years-1994-xtra-old-particular-70cl
Ik veronderstel dt het deze is

RBwhiskyworld schreef:Zou inderdaad ook kunnen, en dan is het de vraag of het QA Casks met Bourbon of Sherry wordt. Een andere optie zou een witte wijn Cask kunnen zijn.
Het blijft nog ff afwachten.
RBwhiskyworld schreef:RBwhiskyworld schreef:Zou inderdaad ook kunnen, en dan is het de vraag of het QA Casks met Bourbon of Sherry wordt. Een andere optie zou een witte wijn Cask kunnen zijn.
Ondertussen heeft Highland Park wat gegevens bekend gemaakt. Het zijn refill American Oaks, en de whisky wordt gereleased eind april.

John S schreef:RBwhiskyworld schreef:RBwhiskyworld schreef:Zou inderdaad ook kunnen, en dan is het de vraag of het QA Casks met Bourbon of Sherry wordt. Een andere optie zou een witte wijn Cask kunnen zijn.
Ondertussen heeft Highland Park wat gegevens bekend gemaakt. Het zijn refill American Oaks, en de whisky wordt gereleased eind april.
Ah nice, waar heb je deze info opgeduikeld?

Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten