Lagavulin expressies
- caskstrength
- Forum goeroe

Re: Lagavulin expressies
We gaan het zien. Serge is redelijk fan van Lagavulin en scoort hem misschien iets te hoog. Maaraangezien er meerdere positieve berichten zijn, vertrouw ik er op dat hij echt lekker gaat zijn. Overigens vind ik dat jonge Islays het vaak goed doen omdat ze echt "in your face" zijn: oncomprismloze turfbommen. Daar hou ik op z'n tijd toch echt wel van.
Kortom: de spanning stijgt!
Kortom: de spanning stijgt!
0 x
Affirmanti incumbit probatio
-
Cor - Vinabc
- (Whisky)Professional

Ik heb het van de accountmanager van Diageo zelf te horen gekregen. Ga er dat het dan klopt. Na 4 april zullen we het zeker weten.
0 x
http://www.vinabc.nl - voor online whisky bestellen.
-
Cor - Vinabc
- (Whisky)Professional

Ik heb vanochtend de prijs doorgekregen van Diageo. Bij mij gaat ie €56,95 kosten (zolang de bestelde voorraad strekt, anders een pb sturen. Weet niet of ik hier de link naar de webshop mag plaatsen?). En idd vanaf volgende week leverbaar zo werd mij nogmaals bevestigd.
Laatst gewijzigd door Cor - Vinabc op 29 Mar 2016, 21:33, 2 keer totaal gewijzigd.
0 x
- avdboom
- Top bijdrager

Cor - Vinabc schreef:Ik heb vanochtend de prijs doorgekregen van Diageo. Bij mij gaat ie €56,95 kosten. Maar bij reservering tot 4 april ben je €7,- goedkoper uit (weet niet of ik hier de link naar de webshop mag plaatsen?). En idd vanaf volgende week leverbaar zo werd mij nogmaals bevestigd.
Thnx voor de info. Kan je ook wat vertellen over de beschikbaarheid? Erg beperkt, voldoende, meer dan genoeg of ergens daar tussen?
0 x
-
Cor - Vinabc
- (Whisky)Professional

Ik heb een bestelling vastgelegd, maar heb niet gevraagd hoeveel er totaal beschikbaar zijn voor NL.
0 x
avdboom schreef:Cor - Vinabc schreef:Ik heb vanochtend de prijs doorgekregen van Diageo. Bij mij gaat ie €56,95 kosten. Maar bij reservering tot 4 april ben je €7,- goedkoper uit (weet niet of ik hier de link naar de webshop mag plaatsen?). En idd vanaf volgende week leverbaar zo werd mij nogmaals bevestigd.
Thnx voor de info. Kan je ook wat vertellen over de beschikbaarheid? Erg beperkt, voldoende, meer dan genoeg of ergens daar tussen?
Volgens GEORGIE CRAWFORD hoefde we ons geen zorgen te maken en zijn er flessen genoeg.
https://blog.thewhiskyexchange.com/2016 ... ld-whisky/
0 x
- avdboom
- Top bijdrager

Bedankt voor je info
Ok, ik ga er over nadenken, sowieso een sample van scoren denk ik. Maar de belofte dat de prijs lager zal zijn als de Lagavulin 16 is niet helemaal ingelost dan denk ik. Of is de RRP van de Lagavulin 16 hoger? In de praktijk is dat 50 euro of lager... Ik had gehoopt op 42-46 euro op basis van wat Lagavulin er van zei... Hopelijk bied een Shop hier in de buurt hem ook aan voor 50 of minder nadat ik de kans heb gehad hem te proeven...
Toch kans dat ik een Classic of Islay meepak ipv deze... Ga er in ieder geval niet voor in de rij staan vechten haha...
Ok, ik ga er over nadenken, sowieso een sample van scoren denk ik. Maar de belofte dat de prijs lager zal zijn als de Lagavulin 16 is niet helemaal ingelost dan denk ik. Of is de RRP van de Lagavulin 16 hoger? In de praktijk is dat 50 euro of lager... Ik had gehoopt op 42-46 euro op basis van wat Lagavulin er van zei... Hopelijk bied een Shop hier in de buurt hem ook aan voor 50 of minder nadat ik de kans heb gehad hem te proeven...
Toch kans dat ik een Classic of Islay meepak ipv deze... Ga er in ieder geval niet voor in de rij staan vechten haha...
0 x
Bedankt ome Cor
.
Heb er zojuist 2 besteld. En als toetje ook nog geen verzendkosten.
http://vinabc.nl/home/whisky/product/la ... ry-edition
.Heb er zojuist 2 besteld. En als toetje ook nog geen verzendkosten.
http://vinabc.nl/home/whisky/product/la ... ry-edition
1 x
- caskstrength
- Forum goeroe

caskstrength schreef:Alweer een hype in wording?
Nee joh. Dit is geen NAS
. Dit is kwaliteit 
De Recensies zijn in elk geval goed die ik lees.
En het kost ook geen rib uit je lijf die enkele tientjes.
Heb nog nooit een tegenvallende Laga gehad, dus slecht kan hij niet zijn.
En je weet Paul, voor een hype heb je een gefiguurzaagde houten verpakking nodig.
1 x
mer1973 schreef:En je weet Paul, voor een hype heb je een gefiguurzaagde houten verpakking nodig.
Ik begin er alvast aan. Is er eentje voor hun volgende serie. En waarom niet, laten we er ineens een drieluik van maken.
Nu nog een naam een beetje promo en hupsaké... Cashen.
3 x
- avdboom
- Top bijdrager

caskstrength schreef:Alweer een hype in wording?
Ik begin mij toch weer een beetje opgejaagd te voelen idd
Aangezien CS mij elke keer weer een goede beleving geeft heb ik mij voorgenomen wanneer het kan voor CS te kiezen. In dit geval kan een Classic of Islay van Jack Wiebers mij echt doen genieten, dus had ik voor mijzelf besloten dat als de Lagavulin 8yr duurder zou zijn ik voor deze zou kiezen. Maar toch slaat de twijfel dan weer toe... Ga ik mij later voor de kop slaan dat ik het niet gedaan heb? Zo veel geld hebben we het ook weer niet over.... Dus daar gaat mijn voornemen.
Ik wacht gewoon even tot ik hem naast een Classic of Islay kan proeven en beslis dan. Als hij dan al op is... Jammer... Dan ga ik van de ander genieten. Ik koop het namelijk om te

0 x
avdboom schreef:caskstrength schreef:Alweer een hype in wording?
Ik begin mij toch weer een beetje opgejaagd te voelen idd![]()
Aangezien CS mij elke keer weer een goede beleving geeft heb ik mij voorgenomen wanneer het kan voor CS te kiezen. In dit geval kan een Classic of Islay van Jack Wiebers mij echt doen genieten, dus had ik voor mijzelf besloten dat als de Lagavulin 8yr duurder zou zijn ik voor deze zou kiezen. Maar toch slaat de twijfel dan weer toe... Ga ik mij later voor de kop slaan dat ik het niet gedaan heb? Zo veel geld hebben we het ook weer niet over.... Dus daar gaat mijn voornemen.
Ik wacht gewoon even tot ik hem naast een Classic of Islay kan proeven en beslis dan. Als hij dan al op is... Jammer... Dan ga ik van de ander genieten. Ik koop het namelijk om te
Persoonlijk denk ik dat je voor 50 tientjes er geen bult aan kan vallen.
Als ik hem open maak en je hebt hem nog niet geproefd, dan wil ik je wel een sample sturen.

1 x
- avdboom
- Top bijdrager

mer1973 schreef:avdboom schreef:caskstrength schreef:Alweer een hype in wording?
Ik begin mij toch weer een beetje opgejaagd te voelen idd![]()
Persoonlijk denk ik dat je voor 50 tientjes er geen bult aan kan vallen.
Als ik hem open maak en je hebt hem nog niet geproefd, dan wil ik je wel een sample sturen.
Dat is een top aanbod van je
Ik hoop dat hij bij whiskysite te proeven is of zij hem samplen, maar zo niet zou ik graag van je aanbod gebruik maken! Dan hoor je het wel van me. Thanks!
1 x
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”