Nu me snel klaar maken om naar DH17 te fietsen en de Ardbog Day mee te vieren
tot later drinkbroeders

Soundwave schreef:Denk ga voor de gein online kijken en op de officiele website, helemaal blij dat ze daar gewoon verkocht worden, verzenden ze alleen binnen de UKjammerrrrrr!
. Ben benieuwd of deze whisky alle heisa die eromheen is opgebouwd kan rechtvaardigen 
met 2 flessen naar huis.Waat schreef:En aangezien ze in die lokale, kleine G&G, nauwelijks "speciale whisky" verkochten, mocht de Highland Park Loki ook mee met 25% korting...
.
.
reSeth11 schreef:Waar ik me nog het meeste aan stoor is... winkeliers die hun flessen op eBay te koop aanbieden, terwijl ze in hun winkel nee verkopen. Kijk, dat je hem als particulier tekoop aanbiedt en er een paar tientjes winst op maakt, prima daar kan ik mee leven. Maar er staan foto's online van winkeliers die zes flessen tegelijk aanbieden, foto's plaatsen met 12+ flessen erop....

Scotch1979 schreef:vandaag net flesje ardbog gekocht voor 89.95 jammer na het zoeken van de pagina van de winkel op facebook zag ik een artikel waarin stond dat de ardbog daar aan 79.95 stond voor zaterdag en zondag 10 euro teveel betaald dus, het was al raar dat ik geen kasticket kreeg , ik zei nog tegen mijn vrouw dat ik een paar euro meer moest betalen dan men vorige fles die ik gekocht had maar bij nader inzien bedot in een winkel. Ben benieuwd naar hun reactie.

Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten