Ardbeg Ardbog

Hier beperken we ons tot Schotse single malt, dus afkomstig van één distilleerderij.
Scotch1979
Actief lid
Actief lid

Re: Ardbeg Ardbog

Ongelezen berichtdoor Scotch1979 » 01 Jun 2013, 12:01

Proficiat met de aankoop zou ik zeggen en geniet ervan , zoals al eerder hier neergetypt schrik ik er ook van dat de flessen gewoon al verkocht worden en niet zo gelimiteerd zijn zoals gedacht, ben benieuwd hoe het volgend jaar zal zijn.

Nu me snel klaar maken om naar DH17 te fietsen en de Ardbog Day mee te vieren

tot later drinkbroeders :schotland
0 x

Soundwave
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor Soundwave » 01 Jun 2013, 12:22

Denk ga voor de gein online kijken en op de officiele website, helemaal blij dat ze daar gewoon verkocht worden, verzenden ze alleen binnen de UK :( jammerrrrrr!
0 x

turfsmurf
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor turfsmurf » 01 Jun 2013, 13:42

Soundwave schreef:Denk ga voor de gein online kijken en op de officiele website, helemaal blij dat ze daar gewoon verkocht worden, verzenden ze alleen binnen de UK :( jammerrrrrr!

Ja, die Ardbeg shop stuurt al een paar jaar niet meer naar Europa, terwijl ze dat eerst wel deden. :(
0 x
Afbeelding
"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits)

C C K
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor C C K » 01 Jun 2013, 14:36

Ik heb zojuist via de Whiskybase shop een sample van de Ardbog besteld, zo kan ik toch meekrijgen waar het over gaat terwijl ik maar 3 euro betaal (en niet naar een winkel hoef :lol: ) :goedgedaan . Ben benieuwd of deze whisky alle heisa die eromheen is opgebouwd kan rechtvaardigen :D .
0 x
Afbeelding

Soundwave
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor Soundwave » 01 Jun 2013, 15:36

ja balen dat ik er niet bij kon zijn, mijn zwager eropaf gestuurd, maar ja die heeft er zelf eentje gekocht via de loterij en voor mij als troost een sampletje en een glas gescoord haha.
0 x

turfsmurf
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor turfsmurf » 01 Jun 2013, 17:01

Ik heb net mijn fles afgehaald en ik kon hem proeven. Ik vond het een prima Ardbeg met een lekker hartig randje, lekkerder dan de Galileo in ieder geval. Eigenlijk vond ik hem wel lijken op de Uigeadail, maar dan iets duidelijker gesherry'd.
0 x
Afbeelding
"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits)

QPO-80-03
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor QPO-80-03 » 01 Jun 2013, 17:18

Vanmiddag in Rijswijk, samen met mijn vriendin, 2 flessen gehaald. Het was een loting 70 gegadigden voor 60 flessen.

We hadden geluk :bigsmile met 2 flessen naar huis.

We konden hem ook proeven, smaakte erug lekker! Ik denk dat een score richting 88 wel terecht is.
0 x
Iemand zei ooit eens tegen mij: "Blijven lachen, het kan altijd erger."
Ik lachte, wat denk je...... het werd erger!!!

ikpatje
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor ikpatje » 01 Jun 2013, 18:28

Net thuis met een big :D
2 flessen Ardbog + 1 fles 10 y/0 + 2 glazen + flesje 5cl Glenmorangie 10y/0 = meer als een geslaagde Ardbeg day 2013.
0 x
Afbeelding

Smokey
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Smokey » 01 Jun 2013, 19:07

Waat schreef:En aangezien ze in die lokale, kleine G&G, nauwelijks "speciale whisky" verkochten, mocht de Highland Park Loki ook mee met 25% korting... :goedgedaan

Op de Loki 25% korting gekregen? Dus rond de 125-130 euro betaald? Mag je me vertellen waar die zaak ligt, ga ik daar ook even langs :o
0 x

reSeth11
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor reSeth11 » 02 Jun 2013, 13:17

Inderdaad jammer dat je niet gewoon via ardbeg .com kunt bestellen. Gisteren bij DH17 met een vriend Ardbeg Day gevierd. Cultureel dagje met als afsluiter de Ardbog, echt lekker, zacht, sherry. :smullen .
Nu proberen ergens voor een niet-al-te-idioot prijsje er nog één op de kop te tikken.
0 x

reSeth11
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor reSeth11 » 02 Jun 2013, 13:20

Waar ik me nog het meeste aan stoor is... winkeliers die hun flessen op eBay te koop aanbieden, terwijl ze in hun winkel nee verkopen. Kijk, dat je hem als particulier tekoop aanbiedt en er een paar tientjes winst op maakt, prima daar kan ik mee leven. Maar er staan foto's online van winkeliers die zes flessen tegelijk aanbieden, foto's plaatsen met 12+ flessen erop... :boos .
0 x

Soundwave
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor Soundwave » 02 Jun 2013, 16:09

reSeth11 schreef:Waar ik me nog het meeste aan stoor is... winkeliers die hun flessen op eBay te koop aanbieden, terwijl ze in hun winkel nee verkopen. Kijk, dat je hem als particulier tekoop aanbiedt en er een paar tientjes winst op maakt, prima daar kan ik mee leven. Maar er staan foto's online van winkeliers die zes flessen tegelijk aanbieden, foto's plaatsen met 12+ flessen erop... :boos .

Dat vermoeden heb ik ook hoor, maar je weet het nooit 100% zeker he, op eBay worden heel vaak foto's van anderen gebruikt. Vond het nog gekker om een paar dagen terug al te zien dat iemand lege flessen en dozen aanbood.
0 x

Scotch1979
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Scotch1979 » 02 Jun 2013, 20:39

vandaag net flesje ardbog gekocht voor 89.95 jammer na het zoeken van de pagina van de winkel op facebook zag ik een artikel waarin stond dat de ardbog daar aan 79.95 stond voor zaterdag en zondag 10 euro teveel betaald dus, het was al raar dat ik geen kasticket kreeg , ik zei nog tegen mijn vrouw dat ik een paar euro meer moest betalen dan men vorige fles die ik gekocht had maar bij nader inzien bedot in een winkel. Ben benieuwd naar hun reactie.
0 x

Irpel
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Irpel » 02 Jun 2013, 22:04

Scotch1979 schreef:vandaag net flesje ardbog gekocht voor 89.95 jammer na het zoeken van de pagina van de winkel op facebook zag ik een artikel waarin stond dat de ardbog daar aan 79.95 stond voor zaterdag en zondag 10 euro teveel betaald dus, het was al raar dat ik geen kasticket kreeg , ik zei nog tegen mijn vrouw dat ik een paar euro meer moest betalen dan men vorige fles die ik gekocht had maar bij nader inzien bedot in een winkel. Ben benieuwd naar hun reactie.

Mag ik je dan vragen waar je die Ardbog nog hebt weten uit te halen?
Ik ben er nog naar op zoek.
0 x
Afbeelding

Scotch1979
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Scotch1979 » 02 Jun 2013, 22:33

waar ik deze flessen gekocht heb ga ik hier echter niet vermelden omdat ik me daar niet correct behandeld voel, op de pagina aanbod staat iemand die er normaal nog zou moeten hebben of zal krijgen. Ik wil hier ook geen anti reclame gaan maken voor de plaats waar ik vandaag kwam
0 x

Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”