Wahlee schreef:Petrovitski schreef:Deze https://www.whiskybase.com/whiskies/whisky/134068/ben-nevis-1991-sv staat dan wel erg goed aangeschreven, maar helaas heeft een duitse shop (Whisky-Raritäten Andermann) Dat ook ontdekt...
449 eurootjes vragen ze ervoor![]()
Maar dat was even een zij stapje.
Weet iemand of er binnenkort nog mooie bottelingen uitkomen van mijn favoriete destileerderij?
En wat is er waar van het verhaal dat er vaten Ben Nevis naar Japan worden vervoerd en daar als Japanse whisky worden gebotteld?
Die whiskyrariteiten heeft vaker dat soort fratsen (volgens mij laatst ook van de Whiskybase Orkney). Ik vraag me bij deze overigens af wat deze zoveel duurder maakt dan die 27-jarige SV die hier voor €199,- te koop is
Eenvoudig te verklaren, zeer goede reviews en dan met name van een aantal ervaren personen waaronder Whiskybase gebruiker 'hs305'. Overigens zijn er bij deze Nevis ook veel tegengeluiden te lezen dat dit pure hype is, dus controverse alom.
Hoe dan ook, hs305 wordt door velen als halfgod gezien lijkt het wel, elke fles die hij boven de 90 punten scoort is binnen no-time uitverkocht. Influencers hebben we dus niet alleen op Instagram en Facebook.. Overigens hetzelfde verhaal met Serge/Angus van WF.
Whisky Raritäten speelt hier simpelweg