Highland Park expressies
- fjharms
- Whisk(e)y goeroe

Re: Highland Park expressies
Inderdaad, best mooi. Maar gaat nu ook de prijs omhoog, omdat de verpakking mooier is geworden? Of blijft de prijs gelijk, net als de inhoud?
0 x
fjharms schreef:Inderdaad, best mooi. Maar gaat nu ook de prijs omhoog, omdat de verpakking mooier is geworden? Of blijft de prijs gelijk, net als de inhoud?
Het is HP. Zegt denk ik genoeg.
Een mooie verpakking verbloemt de te hoge prijs van hun middelmatige kwaliteit.
Ze hebben nog geluk dat er redelijk wat zondags investeerders zijn, anders kregen ze de zooi nog niet verkocht.
Een iets ervaren genieter laat HP al een hele tijd links liggen. En in mijn ogen terecht.
De prijs kwaliteit is al een hele tijd zoek.
Het lijkt mij verstandiger dat ze eens gaan bezuinigen op de marketing afdeling, en iets meer hun best gaan doen om weer eens kwaliteit whisky te leveren.
3 x
- Reichenbach
- Moderator

De laatste keer dat ik de 12 kocht viel me die ook wel wat tegen. Zeker omdat ik in het verleden toch wel vaker Highland Park heb gekocht omdat ik hem erg lekker vond. Het halve flesje 10 vond ik wel weer aardig, die had wat fris over zich.
0 x
"Een fles in de week?" - "O nee dokter dat haal ik niet... Een week"
- time4whisky
- Actief lid

Er is al een aardige hype op gang met de HIGHLAND PARK VALKYRIE
Veel plekken al op voorhand uitverkocht.
Ik sla ff over
Ik sla ff over
0 x
time4whisky schreef:Er is al een aardige hype op gang met de HIGHLAND PARK VALKYRIE
Ik sla ff over
Beste wat je kan doen met HP
2 x
time4whisky schreef:Er is al een aardige hype op gang met de HIGHLAND PARK VALKYRIE
Ik sla ff over
Kwam ze vanmiddag zonder probleem tegen
0 x
Wat is het verhaal achter de valkyrie? Snap het niet helemaal. Ik dacht dat het een vervanger was vormde dark origins maar nu is het een limited release zonder limiete die 1 jaar op de markt zal blijven. Of zie ik het verkeerd??
0 x
Inderdaad, HP laat ik ook al een tijdje links liggen tenzij er een mooie independent passeert...
0 x
- ovanpuyvelde
- Top bijdrager

zormik schreef:Inderdaad, HP laat ik ook al een tijdje links liggen tenzij er een mooie independent passeert...
Ik denk dat we HP gewoon eens wat vaker moeten proeven in plaats van "blind" sceptisch te zijn over marketingtrucs van de distillerij. Highland Park is en blijft een gevestigde waarde die degelijke Whiskies op de markt brengt (en soms misschien iets mindere maar dat heb je bij elke distillerij)

Highland Park 12 is een uitstekende daily dram wat mij beteft en ik ben best benieuwd naar de nieuwe range.
Wie niet waagt, niet wint. Je moet het eens proeven om het te weten
Als er ergens een HP tasting komt dan zal ik zeker van de partij zijn

3 x
Mja, standaardexpressies zijn idd een uitzondering. De 12, 18, 25 hebben natuurlijk wel nog redelijke prijs/kwaliteits verhouding. De 18 zit trouwens nog in mijn collectie. Ik doel eerder richting al die limited editions waar de focus ligt op de verpakking en niet de inhoud.
1 x
De Highland Park 25 is en blijft toch echt mijn favoriet. Ik heb er nog 2 dicht staan en 1 die open is 
1 x
- defeatless
- Moderator

Vanavond zit de Valkyrie in de tasting bij Woudenberg. De tasting wordt gegeven door Tony van Rooyen. Tony heb ik wel hoog zitten, maar HP......
Mij teveel peat.
Maar goed ik laat me verrassen.
Mij teveel peat.
0 x
-
Cor - Vinabc
- (Whisky)Professional

AquaVitae schreef:Wat vreemd. De fles waar ik het over heb komt in een advertentie van Maxxium in een blad dat voor Pinksteren verschijnt. Ze hebben zelf de productfoto aangeleverd.
Of jou vertegenwoordiger is nog niet op de hoogte, of ze bedienen een verschillende kanalen op verschillende wijze. Dat zou ook niet voor het eerst zijn trouwens...
Moest nog even terugdenken aan dit bericht. Toch maar even contact opgenomen en tis idd sinds deze week dat ze kunnen verdelen. Hoorde hoeveel per rayon en das niet bar veel. Hoeveel er werkelijk beschikbaar is laat ik maar in het midden. Inmiddels vaker aantallen gehoord waarna later toch iets uit de hoge hoed kwam (overigens nog niet met deze accountmanager meegemaakt).
0 x
http://www.vinabc.nl - voor online whisky bestellen.
- ovanpuyvelde
- Top bijdrager

defeatless schreef:Vanavond zit de Valkyrie in de tasting bij Woudenberg. De tasting wordt gegeven door Tony van Rooyen. Tony heb ik wel hoog zitten, maar HP......
Mij teveel peat.
Graag wat feedback met je bevindingen
0 x
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”