defeatless schreef:defeatless schreef:Grappig dat ie in een winkel van de Mitra voor minder ligt. Zouden ze bij d12 ook doorhebben dat ze hier een paar tientjes per fles op kunnen pakken?
Ik beloof jullie nog een smakelijke onthulling op het moment dat de flessen bij m'n broertje weg zijn

Zoals beloofd het volgende.
In mijn oorspronkelijke bericht over de HP ice had ik vermeld dat deze €163,50 zou gaan kosten.
Dit kost de ice destijds ook, maar dat was inkoop excl. BTW. De verkoopprijs van de Mitra lag op €259,- dus rekent u de marges maar uit.
Overigens is de Fire qua inkoop niet heel veel anders

.
Da's een lekkere marge per fles zeg

Nóg een reden ze te laten staan. Als er al geen waarde wordt "toegevoegd" door figuurzagers of de marketingsjongens die een blitse naam hebben verzonnen voor hun laatste NAS-botteling, is dit wel de druppel. 5 tientjes marge pakken (259 / 121)*100 - 163,5 = 50,55 (of ongeveer 1/3 op de inkoop, is maar hoe je het bekijkt) verpest denk ik menige fles voor menig genieter/verzamelaar.
Misschien naïef van mijn kant, maar ik hoop toch op de een of andere manier dat dit een uitzondering betreft qua marge.