Kilkerran (incl. "Work in progress")
Re: Kilkerran 'Work in progress'
In ieder geval heeft hij er sinds een paar minuten 4 minder 
1 x
Matthijs, whiskynerd.
Omdat ik jammer genoeg niet in de Laphroaig prijzen gevallen ben, deze dan maar besteld:
1x Bourbon Wood en 1x Sherry Wood.
1x Bourbon Wood en 1x Sherry Wood.
0 x
Zojuist ook een poging gedaan bij Van Zuylen voor de bourbonversie. Nog even afwachten of de bestelling definitief is; ik wacht nog op de bevestigings- en betaalmail.
Edit: de bestelling is goedgekeurd, dus de Bourbonversie komt snel richting het Limburgse
Edit: de bestelling is goedgekeurd, dus de Bourbonversie komt snel richting het Limburgse
0 x
Ja, maar wij waren al fan toen ze nog underground waren 
4 x
Matthijs, whiskynerd.
- avdboom
- Top bijdrager

Yess, ik heb de CS Bourbon in mijn bezit!
Ook meteen een sample voor de voorpret zolang hij dicht is
.
De eerste die hem bij Whiskysite in ontvangst heeft mogen nemen, ze waren net met de steekwagen binnen gekomen! De rest werd al druk ingepakt voor verzending. Er waren maar 24 van de 72 binnen gekomen, de rest volgt als het goed is nog. Alleen geen idee of die al allemaal "voorgesteld" zijn online of dat hij weer de site op komt. Het ging wel hard zeiden ze daar!
Ook meteen een sample voor de voorpret zolang hij dicht is
.De eerste die hem bij Whiskysite in ontvangst heeft mogen nemen, ze waren net met de steekwagen binnen gekomen! De rest werd al druk ingepakt voor verzending. Er waren maar 24 van de 72 binnen gekomen, de rest volgt als het goed is nog. Alleen geen idee of die al allemaal "voorgesteld" zijn online of dat hij weer de site op komt. Het ging wel hard zeiden ze daar!
0 x
Ik heb ook nog ergens een Kilkerran WIP7 Bourbon op de kop weten te tikken. Toch wel erg nieuwsgierig en voor 61,95(wat ik er voor betaald heb) wilde ik het ook niet laten.

0 x
Dramtime heeft hem ook weer. Alleen de prijs is nu 64.50 euro. 
Gisteren nog onder de 60. Noem het maar vraag en aanbod.
0 x
mer1973 schreef:Dramtime heeft hem ook weer. Alleen de prijs is nu 64.50 euro.
Afzetters!!
0 x
Pellie schreef:mer1973 schreef:Dramtime heeft hem ook weer. Alleen de prijs is nu 64.50 euro.
Afzetters!!
Ik ga morgen een flesje ophalen daar.
Zonder verzendkosten is de prijs weer netjes te noemen.
0 x
Pellie schreef:Dat is dan weer waar!
Blijft 64.50 halen of niet. Lijkt of iedereen zijn graantje wil meepikken in de wereld die whisky heet.
0 x
mer1973 schreef:Pellie schreef:Dat is dan weer waar!
Blijft 64.50 halen of niet. Lijkt of iedereen zijn graantje wil meepikken in de wereld die whisky heet.
Volgens mij heb jij WIP 7 bourbon onlangs aangeboden voor 70 euro en de WIP 1 voor 65!!

0 x
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”