Port Ellen expressies

Hier beperken we ons tot Schotse single malt, dus afkomstig van één distilleerderij.
Dram The Man
Top bijdrager
Top bijdrager

Re: Port Ellen expressies

Ongelezen berichtdoor Dram The Man » 22 Mei 2014, 14:41

Caledonians schreef:
Yapi schreef:ik vermoed zelfs - met een beetje BUMP gevoel - dat elke Port Ellen tegenwoordig richting 500 euro of meer gaat... toch zeker elke nieuwe release. Wat "goed" nieuws is voor de oude versies, indien je deze tenminste als een investering ziet: ze smaken daarom niet beter, of wel?

http://shop.whiskybase.com/55012/port-ellen-1983-mba

die van Old Particular was ook ergens die prijs. Geen Port Ellens meer onder de 500 euro denk ik. 't Zijn toch bedragen zeg, jawadde...

Het bewijs wordt vandaag al geleverd. Nieuwe Maltbarn Port Ellen bij Whiskybase Shop voor €599,-. Was je wellicht zelfs 100 euro te voorzichtig! ;)

De vaten raken stilaan op zeker!?
En wat dan, dan zullen de oude versies niet meer te betalen zijn.
0 x
Dram The Man @ Whiskybase
There are two things a Highlander likes naked, ... and the other one is Malt Whisky.

JacobaEd
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor JacobaEd » 30 Dec 2014, 22:39

Niet normaal wat mij overkomen is deze avond
Ik kom via via in contact met iemand die deze avond een fles port ellen first release gaat openen om dat hij vindt dat de fles open moet om iets af te sluiten in zijn leven. Omdat hij weet dat ik whiskyliefhebber ben en omdat hij ooit een proeverij heeft bijgewoond die ik heb opgezet hier in gouda vond hij dat ik mee mocht genieten van dit speciale moment.

Zojuist een heus goed gevuld glas megen opdrinken, wow wat een ervaring om zo iets speciaals te drinken. Heel lekker, heel anders dan de huidige islay,s, maar qua smaak ook weer niet sensationeel.. maar heeeeel lekker en zacht. Mijn notities staan op whiskybase... tjonge jonge wat een mooi moment.. een port ellen drinken zomaar op een dinsdag avond terwijl je het helemaal niet had verwacht,, erg speciaal.. Shane bedankt :hoera :duimop :o :bigsmile
Laatst gewijzigd door JacobaEd op 31 Dec 2014, 08:46, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x

Yapi
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Yapi » 30 Dec 2014, 23:36

Mooi hoor!

kijk, daarom verzamel ik ook, om dan later van die leuke momenten te kunnen delen!
0 x
Afbeelding

Willem vd K
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor Willem vd K » 30 Dec 2014, 23:53

JacobaEd schreef:Niet normaal wat mij overkomen is deze avond
Ik kom via via in contact met iemand die deze avond een fles port ellen first release gaat openen om dat hij vind dat de fles open moet om iets af te sluiten in zijn leven. Omdat hij weet dat ik whiskyliefhebber ben en omdat hij ooit een proeverij heeft bijgewoond die ik heb opgezet hier in gouda vond hij dat ik mee mocht genieten van dit speciale moment.

Zojuist een heus goed gevuld glas megen opdrinken, wow wat een ervaring om zo iets speciaals te drinken. Heel lekker, heel anders dan de huidige islay,s, maar qua smaak ook weer niet sensationeel.. maar heeeeel lekker en zacht. Mijn notities staan op whiskybase... tjonge jonge wat een mooi moment.. een port ellen drinken zomaar op een dinsdag avond terwijl je het helemaal niet had verwacht,, erg speciaal.. Shane bedankt :hoera :duimop :o :bigsmile

Wat bizar! Gaaf hoor. Het zal de gemiddelde Nederlander (of Belg uiteraard) niks, maar dan ook echt NIKS zeggen, maar voor een whisky liefhebber is zoiets gewoon oprecht heel bijzonder. Mooi dat je dat hebt mogen meemaken! :goedgedaan
0 x
BAM! - ook op Facebook

Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”