Macallan expressies
Re: Macallan expressies
Eigenlijk triest !!
Dik geld neerleggen voor Whisky waarvan een groot percentage zegt dat " ie niet lekker is " .
Dus waarom eigenlijk, die reputatie van tig jaar geleden ??
Maar das eigenlijk oud nieuws he.
Sorry.
Groet Cor
Dik geld neerleggen voor Whisky waarvan een groot percentage zegt dat " ie niet lekker is " .
Sorry.
Groet Cor
0 x
-
whisky4wood
- Senior

cor0566 schreef:Eigenlijk triest !!
Sorry.
Groet Cor
Ja en nee, waarmee en hoe vergelijk je ze. Met de oude Macallan, of met whisky’s vanuit dezelfde prijscategorie. De Amber is (was) een paar tientjes. Wat koop je daar dan voor. Of vergelijk je deze met de vroegere Macallan van wat ze uitbrachten. Vooral prijs/kwaliteit is bedroevend. Ik snap er echt helemaal niets van.
1 x
Ruud2612 schreef:Iemand enig idee wanneer de prijsuitreiking wordt gehouden?
Eind oktober zie ik nu..
0 x
Staat nu een macallan james bond te koop op whiskyauction.com ( the germans
); dan is er ook al eerder wat beschikbaar gekomen lijkt me!?
); dan is er ook al eerder wat beschikbaar gekomen lijkt me!?
0 x
Ruud2612 schreef:Ruud2612 schreef:Iemand enig idee wanneer de prijsuitreiking wordt gehouden?
Eind oktober zie ik nu..
Ik zie toch al redelijk veel mensen die 'blij' zijn dat ze gewonnen hebben.
0 x
Anton schreef:Ruud2612 schreef:Ruud2612 schreef:Iemand enig idee wanneer de prijsuitreiking wordt gehouden?
Eind oktober zie ik nu..
Ik zie toch al redelijk veel mensen die 'blij' zijn dat ze gewonnen hebben.
Zo werkt het soms helaas, maar blijft vreemd toch..?
0 x
Voor de koffie liefhebbers… Macallan perst er weer twee ‘pareltjes’ uit..
https://www.themacallan.com/bg/whisky/single-malts/limited-releases/the-harmony-collection
https://www.themacallan.com/bg/whisky/single-malts/limited-releases/the-harmony-collection
0 x
- Fat Bastard!
- Forum goeroe

Slechts 290 eurootjes bij Le maison de huppeltjeswater zag ik net in een nieuwsbrief. Lekker man, voor een NAS op 44%.
Ik zeg: doen!
Ik zeg: doen!
1 x
-
whisky4wood
- Senior

Je pakt gegarandeerd 100 euro extra op een fles. Hoe meer hoe beter. Kan je voor dat geld weer gewoon whisky kopen. Ik zou me er nog geeneens voor schamen. Vorig jaar vijf keer de harmony verkocht aan Chinezen in Duitsland en Frankrijk zijn toch weer twee flessen Springbank extra in de kast. Maar het is bedroevend hoe het gaat. Dat dan weer wel, maar fijn dat Macallan weer bezig is met de verpakking. Zal er later weer zo’n extravagante verpakking komen als night on earth. Houd het weer in evenwicht zullen we maar zeggen. Koffie lust ik niet, dus de whisky zal niet aan mij besteedt zijn.
0 x
Verkoop ik die springbanks wel voor de hoofdprijs zodat ik die Mac kan betalen 

2 x
Als jullie dat nou zouden laten, kon iedereen voor een normale prijs Macallan en Springbank kopen 

4 x
Ruud2612 schreef:Als jullie dat nou zouden laten, kon iedereen voor een normale prijs Macallan en Springbank kopen
Yep, want heel veel wat voor de hoofdprijs wordt aangekocht blijft toch potdicht.
Met de hoop danwel insteek het later voor de "opperhoofdprijs" te kunnen verkopen.

Dirk
1 x
-
whisky4wood
- Senior

DvdB schreef:Ruud2612 schreef:Als jullie dat nou zouden laten, kon iedereen voor een normale prijs Macallan en Springbank kopen
Yep, want heel veel wat voor de hoofdprijs wordt aangekocht blijft toch potdicht.
Met de hoop danwel insteek het later voor de "opperhoofdprijs" te kunnen verkopen.![]()
Dirk
Ik berust maar me maar met de gedachte dat de hoofdprijs van vandaag de aanbieding is over 10 jaar.
1 x
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”