Ik kan me voorstellen dat er bij Aberlour een klein beetje stress ontstaat nu

Lakerfield schreef:

Mark schreef:Lakerfield schreef:
Want?
Lakerfield schreef:Als The Bodega goed bevalt, met dus een flink lager prijskaartje, dan is er werk aan de winkel voor Aberlour. Het eerste geluid dat ik gehoord heb is positief , maarja één zwaluw..

Daan schreef:Lakerfield schreef:Als The Bodega goed bevalt, met dus een flink lager prijskaartje, dan is er werk aan de winkel voor Aberlour. Het eerste geluid dat ik gehoord heb is positief , maarja één zwaluw..
Interessant, en ik kan het niet direct met je oneens zijn ook.. heb je hem zelf al geproefd? Meestal zit jij in hetzelfde smaakprofiel dus daar durf ik dan wel op te varen

Lakerfield schreef:Nee nog niet helaas, ik had hem serieus gisteren willen bestellen totdat een Facebook bericht van Adelphi voorbij kwam met een ex-oloroso Benrinnes.. Ik ben zwak

Daan schreef:Lakerfield schreef:Als The Bodega goed bevalt, met dus een flink lager prijskaartje, dan is er werk aan de winkel voor Aberlour. Het eerste geluid dat ik gehoord heb is positief , maarja één zwaluw..
Interessant, en ik kan het niet direct met je oneens zijn ook.. heb je hem zelf al geproefd? Meestal zit jij in hetzelfde smaakprofiel dus daar durf ik dan wel op te varen
Cor - Vinabc schreef:Daan schreef:Lakerfield schreef:Als The Bodega goed bevalt, met dus een flink lager prijskaartje, dan is er werk aan de winkel voor Aberlour. Het eerste geluid dat ik gehoord heb is positief , maarja één zwaluw..
Als jij m dan ff komt proeven hier, is dat raadsel meteen weer opgelost.

Daan schreef:Cor - Vinabc schreef:Daan schreef:
Als jij m dan ff komt proeven hier, is dat raadsel meteen weer opgelost.
Ah jij hebt hem open Cor? Dan kom ik binnenkort wel even buurten
Lakerfield schreef:Mark schreef:Lakerfield schreef:
Want?
De A'bunadh staat toch wel bekend als dé cask strength sherrybom in het NAS aanbod. Aberlour heeft het afgelopen jaar op een aantal markten de prijs omhoog gedreven (hier nog niet te merken) waar tegelijkertijd ook de kwaliteit er niet beter op werd.

Ik denk het niet. Arran is relatief een vrij onbekend merk. Aberlour komt al vrij snel in beeld als je net iets verder dan Johnny Walker en Glenfiddich hebt gekeken.Mark schreef:Aah als concurrent van de A'bunah bedoel je. Zullen ze daar echt wakker van liggen?
Reichenbach schreef:Ik denk het niet. Arran is relatief een vrij onbekend merk. Aberlour komt al vrij snel in beeld als je net iets verder dan Johnny Walker en Glenfiddich hebt gekeken.Mark schreef:Aah als concurrent van de A'bunah bedoel je. Zullen ze daar echt wakker van liggen?

Opeth83 schreef:Kolere die Arran Master of Distilling 2 is echt een slechte whisky, de eerste versie was echt een lekkere whisky maar deze....
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten