Macallan zou voor de grap eens een paar van dergelijke flessen moeten afvullen met donkere thee. Benieuwd hoelang het duurt voordat iemand erachter komt...

Paulini schreef:Ruud2612 schreef:Iemand die zich al wel heeft ingeschreven? En ja welke kies je dan, en waarom?
allemaal en hopen dat ik er tenminste 1 heb
Elpadre schreef:Ik zou flessen van macallan willen kopen als investering aan democratische prijzen.
Iemand die me tips kan geven?

Elpadre schreef:Ik zou flessen van macallan willen kopen als investering aan democratische prijzen.

whisky4wood schreef:Er is toch een afspraak dat we investeerders in Macallan zouden helpen, zodat ze van de goede kwaliteit whisky af zouden blijven? Ik zeg: kopen, kopen en nog eens kopen. Alles van Macallan wordt meer waard. Te beginnen met de Macallan gold. De naam zegt het al…gewoon doen.

whisky4wood schreef:Er is toch een afspraak dat we investeerders in Macallan zouden helpen, zodat ze van de goede kwaliteit whisky af zouden blijven? Ik zeg: kopen, kopen en nog eens kopen. Alles van Macallan wordt meer waard. Te beginnen met de Macallan gold. De naam zegt het al…gewoon doen.

Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten