johan brugge schreef:nigel_tufnel schreef:We kunnen er een topic over aanmaken!
Dat bestaat volgens mij al.
Heb je een linkje?

johan brugge schreef:nigel_tufnel schreef:We kunnen er een topic over aanmaken!
Dat bestaat volgens mij al.
mer1973 schreef:Niks schijnbeweging. Jij weet ook dat het gros direct of indirect betaald wordt.
Ben jij een van de weinige die niet direct/indirect betaald wordt dan neem ik daar mijnvoor af.
En terug krabbelen doe ik nooit. En zoals je gezien hebt ben ik ook niet de beroerdste om excuses aan te bieden als ik mis zit of over de schreef ga.
Hier wil ik het bij laten omdat Jonadawi dat beter vind.
Jonadawi schreef:mer1973 schreef:Niks schijnbeweging. Jij weet ook dat het gros direct of indirect betaald wordt.
Ben jij een van de weinige die niet direct/indirect betaald wordt dan neem ik daar mijnvoor af.
En terug krabbelen doe ik nooit. En zoals je gezien hebt ben ik ook niet de beroerdste om excuses aan te bieden als ik mis zit of over de schreef ga.
het komt gewoon omdat de sfeer zo grimmig wordt op het forum zodra het over populaire gehypte flessen gaat. Gewoon iedereen in zijn waarde laten en als mensen geld over hebben om te dure flessen uit te proberen dan mogen ze dat zonder dat andere commentaar daarover hebben.
Ik laat iedereen in zijn waarde. Gaf een mening over bloggers/journalisten en waarom ik dit niet lees. Het ging niet eens meer over de HP Ice.
Jonadawi schreef:mer1973 schreef:Niks schijnbeweging. Jij weet ook dat het gros direct of indirect betaald wordt.
het komt gewoon omdat de sfeer zo grimmig wordt op het forum zodra het over populaire gehypte flessen gaat. Gewoon iedereen in zijn waarde laten en als mensen geld over hebben om te dure flessen uit te proberen dan mogen ze dat zonder dat andere commentaar daarover hebben.
mer1973 schreef:Jonadawi schreef:mer1973 schreef:Niks schijnbeweging. Jij weet ook dat het gros direct of indirect betaald wordt.
Ik laat iedereen in zijn waarde. Gaf een mening over bloggers/journalisten en waarom ik dit niet lees. Het ging niet eens meer over de HP Ice.
En als ik een mening geef dan onderbouw ik hem.
En of jij het daar mee eens bent vind ik niet interessant. Dit is een forum waarop we meningen delen.
En wil jij deze niet lezen, dan kan je in je profiel aanpassen dat je geen posts van mij meer te zien krijgt.
Maar in deze discussie was jij wel direct en op de man af. !!!
Jonadawi schreef:mer1973 schreef:Jonadawi schreef:
En als ik een mening geef dan onderbouw ik hem.
En of jij het daar mee eens bent vind ik niet interessant. Dit is een forum waarop we meningen delen.
En wil jij deze niet lezen, dan kan je in je profiel aanpassen dat je geen posts van mij meer te zien krijgt.
Maar in deze discussie was jij wel direct en op de man af. !!!
Bij deze mijn verontschuldigingen voor op de man af spelen. Ik had het even gehad met de negativiteit op het forum.

Ter veld schreef:Op drankgigant staat hij te koop voor 595,-![]()

Whisky-ettenleur schreef:Zat even te twijfelen of ik wel iets weg zou zetten hier...voelt wat newbie-achtig aan tussen dit ICE-geweld.![]()
Maar doe, schoorvoetend, toch maar een poging...
Afgelopen weekend de HP10 voor het eerst geproefd.
Voor deze standaard/goedkope/instap whisky is de smaak super! Ik vind deze zelfs lekkerder dan de HP12.
De kruidige geur en smaak met daarbij wat vanille, sinaasappel en en licht rokerig sprak me wel aan.

Daan schreef:Whisky-ettenleur schreef:Zat even te twijfelen of ik wel iets weg zou zetten hier...voelt wat newbie-achtig aan tussen dit ICE-geweld.![]()
Maar doe, schoorvoetend, toch maar een poging...
Afgelopen weekend de HP10 voor het eerst geproefd.
Voor deze standaard/goedkope/instap whisky is de smaak super! Ik vind deze zelfs lekkerder dan de HP12.
De kruidige geur en smaak met daarbij wat vanille, sinaasappel en en licht rokerig sprak me wel aan.
Staat nergens dat je je moet beperken tot de hyper-exclusieve bottelings toch?Zag hier van de week ook iets over langskomen en was ook benieuwd naar de HP10 (zou heel anders smaken dan de 12, die ook goed vind trouwens). Je hebt de knoop voor me doorgehakt, ik haal er ook een van de week!

Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten