Maar een terechte hype in dit geval? Zo gauw iemand IETS positiefs zegt springt iedereen met ook maar enige interesse erbovenop om te voorkomen dat je naast de pot mist? Of ben ik zo'n novice in whiskyland dat me dit opvalt en is dit bij elke nieuwe botteling het geval? Just curious.Kilkerran (incl. "Work in progress")
- SecondHandPants
- Senior

Re: Kilkerran (incl. "Work in progress")
Is dit nou een voorbeeld van hype, vraag ik me af? Antwoord: waarschijnlijk ja.
Maar een terechte hype in dit geval? Zo gauw iemand IETS positiefs zegt springt iedereen met ook maar enige interesse erbovenop om te voorkomen dat je naast de pot mist? Of ben ik zo'n novice in whiskyland dat me dit opvalt en is dit bij elke nieuwe botteling het geval? Just curious.
Maar een terechte hype in dit geval? Zo gauw iemand IETS positiefs zegt springt iedereen met ook maar enige interesse erbovenop om te voorkomen dat je naast de pot mist? Of ben ik zo'n novice in whiskyland dat me dit opvalt en is dit bij elke nieuwe botteling het geval? Just curious.
1 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Eeh, ja, dit is prachtig voorbeeld van een hype. Mede geboost door de (te) hoge scores op Whiskybase. Alle waar naar z’n geld, ik heb er wat voor € 63,50 en dat is een prima prijs voor een dram die ik zelf 87-88 scoor. Meer zou ik er niet voor willen betalen, de prijs van rond de € 80 in NL vind ik m niet waard.
0 x
-
Cor - Vinabc
- (Whisky)Professional

Oogadal schreef:Eeh, ja, dit is prachtig voorbeeld van een hype. Mede geboost door de (te) hoge scores op Whiskybase. Alle waar naar z’n geld, ik heb er wat voor € 63,50 en dat is een prima prijs voor een dram die ik zelf 87-88 scoor. Meer zou ik er niet voor willen betalen, de prijs van rond de € 80 in NL vind ik m niet waard.
Ik speur niet echt / echt niet naar prijzen, maar €80? Wow
0 x
http://www.vinabc.nl - voor online whisky bestellen.
- Lakerfield
- Top bijdrager

€60 lijkt mij inderdaad een prima prijs als ik de recensies zo lees. Ook maar 2 gekocht 

0 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Toontje schreef:59,99 bij Whiskysite is dan prima toch.
Ja, dat is prima inderdaad. Recent niet gezocht (heb er genoeg tenslotte) maar toen ie nog niet officieel in NL uit was vroegen een paar aanbieders NL € 80....
0 x
Hmm, jammer. Een dagje niet opgelet en alles uitverkocht. Als iemand nog een tip heeft waar deze fles nog verkrijgbaar is, hoor ik het graag. Bvd
1 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Denk dat je een maandje niet hebt opgelet...
Aangezien deze release hier al zeker een maand onderwerp van gesprek is....
Aangezien deze release hier al zeker een maand onderwerp van gesprek is....
1 x
Ik was al een tijd op de hoogte, zie eerdere posts van mij over dit onderwerp...vandaar de teleurstelling
2 x
- Wouter1981
- Whisk(e)y goeroe

hjkuijken schreef:Ik was al een tijd op de hoogte, zie eerdere posts van mij over dit onderwerp...vandaar de teleurstelling
15000 flessen. Die gaat echt nog wel voor een nette prijs voorbij komen hoor.
Gewoon geduld hebben en je FOMO negeren.
2 x
Vast wel, anders is er nog genoeg andere whisky om van te genieten 

0 x
-
Cor - Vinabc
- (Whisky)Professional

Wouter1981 schreef:hjkuijken schreef:Ik was al een tijd op de hoogte, zie eerdere posts van mij over dit onderwerp...vandaar de teleurstelling
15000 flessen. Die gaat echt nog wel voor een nette prijs voorbij komen hoor.
Gewoon geduld hebben en je FOMO negeren.
Ja joh, net pas tijd gehad om online te zetten. En zal echt de laatste niet zijn.
2 x
hjkuijken schreef:Vast wel, anders is er nog genoeg andere whisky om van te genieten
Bij whiskysite staat weer een voorraadje op de website (nu nog 60 stuks).
1 x
- WhiskyLiam
- Senior

En bij Cor alweer uitverkocht, de FOMO heeft me toch gepakt. Ach ja, uitgelezen kans om ook een flesje Glentauchers mee te bestellen. 
1 x
-
Cor - Vinabc
- (Whisky)Professional

WhiskyLiam schreef:En bij Cor alweer uitverkocht, de FOMO heeft me toch gepakt. Ach ja, uitgelezen kans om ook een flesje Glentauchers mee te bestellen.
Gelukkig komt er later deze week weer wat binnen
Maar die Glentauchers is ook bijna op en die komt niet meer terug. Goede keuze, das een lekkere.
2 x
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”