Highland Park expressies
- defeatless
- Moderator

Re: Highland Park expressies
In het kader van transparantie e.d.
Mijn broertje werkt bij een Mitra. Daar kregen ze een bericht op hun portal dat ze zich konden inschrijven op de HP ice. Mitra NL krijgt 250 flessen uitgeleverd.
De Mitra waar mijn broertje werkt heeft zich er op ingetekend, maar het is dus maar de vraag hoeveel flessen ze uitgeleverd krijgen.
De flessen zijn voor de Mitra NL op zaterdag 16 april beschikbaar, dit betekend dat in de week daarna ze in de filialen worden uitgeleverd. Deze data staan nog onder voorbehoud, maar meestal is dat wel accuraat.
De retailprijs komt dus op 263,50 euro uit bij de Mitra van mijn broertje. Aangezien bijna alle Mitra's franchisers zijn, kan het een paar euro per filiaal verschillen.
Mochten jullie je via mij op deze whisky in willen schrijven voor deze prijs, prima, wie het eerst komt wie het eerst maalt.
Alles onder voorbehoud van de hoeveelheid die hun uitgeleverd krijgen.
Mijn broertje werkt bij een Mitra. Daar kregen ze een bericht op hun portal dat ze zich konden inschrijven op de HP ice. Mitra NL krijgt 250 flessen uitgeleverd.
De Mitra waar mijn broertje werkt heeft zich er op ingetekend, maar het is dus maar de vraag hoeveel flessen ze uitgeleverd krijgen.
De flessen zijn voor de Mitra NL op zaterdag 16 april beschikbaar, dit betekend dat in de week daarna ze in de filialen worden uitgeleverd. Deze data staan nog onder voorbehoud, maar meestal is dat wel accuraat.
De retailprijs komt dus op 263,50 euro uit bij de Mitra van mijn broertje. Aangezien bijna alle Mitra's franchisers zijn, kan het een paar euro per filiaal verschillen.
Mochten jullie je via mij op deze whisky in willen schrijven voor deze prijs, prima, wie het eerst komt wie het eerst maalt.
Alles onder voorbehoud van de hoeveelheid die hun uitgeleverd krijgen.
0 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

dalwinnie schreef:
Voor 163.50 wil ik er wel 1 hebben
Ik niet.... Bij € 63,50 ga ik er over nadenken. Waarbij met name de quote van HP zelf dat het profiel ala Frya is de doorslag geeft.
Ik zat er niet ver naast met 250-300 euro. Dat Sietseus daar nog geen prijzen voor beschikbaar stelt...
0 x
- edwinedje
- Forum goeroe

brechtvds schreef:whisky.com heeft de ice al kunnen proeven , ---8<---
http://whiskysponge.com/2016/02/26/new- ... n-transit/

5 x
/ Mijn Website met mijn Distillery VisitsIk wil niet veel willen, want dan krijg je maar een deel...
...maar van de dingen die je niet wil krijg je altijd lekker veel. {Def P.}
Ik ben mezelf in principe dus dan ben ik in feite mij {Brainpower}
-
wgwhisky1000
- Nieuwkomer

edwinedje schreef:brechtvds schreef:whisky.com heeft de ice al kunnen proeven , ---8<---
http://whiskysponge.com/2016/02/26/new- ... n-transit/
![]()
Klinkt als een heerlijke troll
0 x
Professor Susan Paterson, head of Norse Mythological studies at the University Of Glasgow, said:
“What the f*!k is going on…?!?!”
Geweldig

0 x
brechtvds schreef:nog een vraagje voor de mede forum leden ik heb een mailtje gezonden naar Sietseus ivm het winnen van de ice sample geen reactie op de mail 2 de mail gezonden nog steeds geen reactie nog iemand zo'n ervaring ? alle bij de mails werden gelezen en heb ze 2dagen geleden verzonden![]()
Alle mails/berichten ontvangen hoor! Ik was op vakantie, dan zit ik niet op het forum
Jullie krijgen binnenkort allen reactie! Samples had ik in ieder geval nog niet beschikbaar omdat we de flessen nog moeten krijgen. Ik houd jullie op de hoogte, bedankt voor het geduld!
4 x
Nino schreef:Wat vond je er trouwens zelf van? Neem aan dat je hem wel al heb geproefd?
Super. Vind het echt heel cool omdat deze variant een ander profiel HP laat zien door de bourbonvaten. Lijkt enigszins op de stijl van Freya, ik vind hem zelf iets meer tropical fruits hebben en een voller karakter. Dat is mijn persoonlijke mening, geen officiële tasting note
Nino schreef:En las ergens dat het maar een setje van 2 wordt, de ICE en .....
Inderdaad!
3 x
- avdboom
- Top bijdrager

Sietseus schreef:Alle mails/berichten ontvangen hoor! Ik was op vakantie, dan zit ik niet op het forum
Jullie krijgen binnenkort allen reactie! Samples had ik in ieder geval nog niet beschikbaar omdat we de flessen nog moeten krijgen. Ik houd jullie op de hoogte, bedankt voor het geduld!
Hoop dat je een goede vakantie hebt gehad
En geduld is een schone zaak, en net als bij vakantie... De voorpret is de halve pret
1 x
Van Maxxium gehoord dat de MSRP van de Ice €249,- is. Je krijgt als winkel een (bescheiden) aantal flessen toegewezen die je mag verkopen.
0 x
AquaVitae schreef:Van Maxxium gehoord dat de MSRP van de Ice €249,- is. Je krijgt als winkel een (bescheiden) aantal flessen toegewezen die je mag verkopen.
En van de makro gehoord dat zij niks krijgen.
0 x
Hallo,
De kans is erg groot dat ik een paar flessen highland park ice kan bemachtigen! Ik wil er zelf twee houden en de overige kan ik dan verkopen aan fiefhebbers voor €245,- ecl. verzendkosten.
Als er liefhebbers zijn die onder voorbehoud van het aantal flessen dat ik kan krijgen een fles willen bestellen, dan graag via een pb-tje.
Henk
De kans is erg groot dat ik een paar flessen highland park ice kan bemachtigen! Ik wil er zelf twee houden en de overige kan ik dan verkopen aan fiefhebbers voor €245,- ecl. verzendkosten.
Als er liefhebbers zijn die onder voorbehoud van het aantal flessen dat ik kan krijgen een fles willen bestellen, dan graag via een pb-tje.
Henk
1 x
- edwinedje
- Forum goeroe

Voor de liefhebber zag ik bij De Duiventuin in Leiden nog een setje Noorse Goden staan.
Ik heb niet naar de prijzen gevraagd omdat deze toch buiten budget zouden liggen...
Maar als je de webshop mag geloven gaan ze niet de deur uit voor minder dan 399,99 - Loki & Freya | 499,99 Thor | 749,99 Odin
Please do not shoot the messenger...
Ik heb niet naar de prijzen gevraagd omdat deze toch buiten budget zouden liggen...
Maar als je de webshop mag geloven gaan ze niet de deur uit voor minder dan 399,99 - Loki & Freya | 499,99 Thor | 749,99 Odin
0 x
/ Mijn Website met mijn Distillery VisitsIk wil niet veel willen, want dan krijg je maar een deel...
...maar van de dingen die je niet wil krijg je altijd lekker veel. {Def P.}
Ik ben mezelf in principe dus dan ben ik in feite mij {Brainpower}
edwinedje schreef:Voor de liefhebber zag ik bij De Duiventuin in Leiden nog een setje Noorse Goden staan.
![]()
Kan je ze beter op catawiki kopen.

0 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Je kunt ze beter helemaal niet kopen
Weet je wel hoeveel echt goede whisky je kunt kopen voor dat geld??
Weet je wel hoeveel echt goede whisky je kunt kopen voor dat geld??
5 x
- Peter_vintage1992
- Senior

Heb hem net kunnen proeven per toeval. Net met de goeie mensen een praatje gemaakt. Hij had een proeffles in zijn auto liggen en ging hem direct pakken.
Het is een lekkere whisky, dat zoizo. Sterke maar aparte rooksmaak, erg licht vanwege de bourboncask rijping, beetje perzik misschien? Donkere nasmaak, cacao espresso, en na een tijdje anijs?
Maar.. Zeker geen €250 waard..
Het is een lekkere whisky, dat zoizo. Sterke maar aparte rooksmaak, erg licht vanwege de bourboncask rijping, beetje perzik misschien? Donkere nasmaak, cacao espresso, en na een tijdje anijs?
Maar.. Zeker geen €250 waard..
1 x
I love a scotch that's old enough to order its own scotch
Whiscovery Whiskey Proeverijen - yourkeytowhiskey.nl
Whiscovery Whiskey Proeverijen - yourkeytowhiskey.nl
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”