Kay schreef:Blijkbaar moet ik hier geen tips meer geven, want 50180 is nu ook uitverkocht bij Berendsen.
Of afspraken maken met de slijters voor een percentje
Kay schreef:Blijkbaar moet ik hier geen tips meer geven, want 50180 is nu ook uitverkocht bij Berendsen.

Cygnus schreef:Van Wees liet op social media zien dat ze met het laatste vat begonnen zijn. (Ik kan het helaas niet meer terugvinden)
Van wat ik weet haalt Van Wees zijn vaten bij Signatory, dus dat kan een aanduiding zijn dat het inderdaad op begint te raken.
ovanpuyvelde schreef:Ik heb blind m'n eerste Imperial 1995 vW gekocht als introductie, casknumber 50179. Hoop dat ie goed zal zijn
Daveen schreef:Ik heb ook de 50169 en deze vind ik erg lekker, maar hij is bijna leeg. Op whiskybase krijgt hij ook een prima 87,33 punten.
Rien68 schreef:Daveen schreef:Ik heb ook de 50169 en deze vind ik erg lekker, maar hij is bijna leeg. Op whiskybase krijgt hij ook een prima 87,33 punten.
Interesse in een nog flink gevulde fles (bovenkant etiket)?
duffy schreef:Ik heb de VW imperials de vaten 50179,50180,50206 geproeft super spul!
Heeft iemand ook nog andere vaten geproeft en weet hoe deze zich verhouden t.o.v van deze?

Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: Jarno en 19 gasten