gt3luke schreef:Soundwave schreef:gt3luke schreef:
Nou je ziet het. ik ben een echte liefhebber
Jij bent toch degene die al een paar jaar lang niets anders doet dan in HP's handelen? Heb je een bellijst van alle G&G's, Makro's en slijterijen die je standaard belt om ze leeg te kopen ook of niet? Komt namelijk wel als een echte liefhebber over zo inderdaad...
Het was meer sarcastisch bedoeld. Een liefhebber van investeren als reactie op eerder.
Klopt deels. Geen gng en slijterijen. Tot vorig jaar werkte ik bij de Makro en daardoor zat ik dicht bij het vuur. Het begon met de Earl Haakon, die ik voor €160 kon kopen en op ebay voor €370 wegging.
Nou srry maar ik ben gekke henkie niet. Ik zie daar handel in.
Overigens heb ik bij Thor gedacht het zal vast niet weer gebeuren. Ik heb dus eigenlijk alleen wat meer flessen Freya gekocht en nog wat Loki's. (Zag de Thor meer waard worden). Odin heb ik nog niet en ik zal hoogstens een fles kunnen kopen. Dus het valt allemaal wel mee.
Iedereen heeft zen oordeeltje klaar. Het zal me wat. Ik ben iig een investeerder
Duidelijk verhaal en nee je bent inderdaad gekke henkie niet. Ik heb ook wel eens snel wat geld gepakt, maar het feit dat je werkte bij de Makro en op die manier 'dicht op het vuur zat', geeft het voor anderen wel een bepaalde bijsmaak. Het is bijvoorbeeld ook niet de bedoeling dat een G&G filiaalhouder voor de zaak een x aantal flessen Odin binnen krijgt, die dan privé 'koopt' en vervolgens voor het 3-voudige op de 2e markt aanbiedt om zo dikke winst te pakken. Het zal wel niet illegaal zijn, maar denk dat het binnen het bedrijf ook niet bepaald binnen de richtlijnen valt...