Had daarvoor ook al de 2004 en 2005 gedronken van The Ultimate (heb de 2004 ook zelf staan) en vond deze ook al zeer lekker. Ook op de tastings gingen deze zeer goed en stonden steevast in de top 3.
whiskilicious

Whiskilicious schreef:A propos: ben tevens erg nieuwsgierig naar hun Limited Edition die ze ook hebben uitgebracht. Slechts 1000 flessen, enkel op first fill sherry vaten. Het spijtige lijkt mij wel dat ze deze niet op vatsterkte hebben uitgebracht maar op 46%.
Iemand deze al kunnen proeven?? Heb hem voorlopig enkel gezien op hun site; wel prijzig aan 100GBP!! Maar wel exclusief met zo'n oplage.
whiskilicious

Khajuraho schreef:De Tamdhu 10 yo komt op mijn kastje niet meer terug.![]()
Qua smaak te duur in zijn prijsklasse.

Khajuraho schreef:De Tamdhu 10 yo komt op mijn kastje niet meer terug.![]()

defeatless schreef:Khajuraho schreef:De Tamdhu 10 yo komt op mijn kastje niet meer terug.![]()
Nou daar denk ik anders over. Uiteraard is het geen topper, maar toch wel een goede sherried 10yo imho.
Ik heb het trouwens h2h gedaan met een 10yo '05 vW CS. D'r zat verschil in maar dat was maar weinig hoor! Na verdunnen was het verschil minimaal (de vW was wat meer 'hartig' en iets minder bitter).
Toch blij dat smaken verschillen!

Mijn 12 jaar Tamdhu is onderweg vanuit de UK

Khajuraho schreef:Mijn 12 jaar Tamdhu is onderweg vanuit de UK
Ik had alleen de 10 jarige op..

Braveheart schreef:Khajuraho schreef:Mijn 12 jaar Tamdhu is onderweg vanuit de UK
Ik had alleen de 10 jarige op..
Ok. Zoals ik hierboven al meldde is die 12 jarige alleen in de UK bij Marks & Spencer te koop.

Braveheart schreef:De Batch Strength 2 komt er aan: http://www.tamdhu.com/batch-strength-no-002
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten