Arran expressies en bottelingen

Hier beperken we ons tot Schotse single malt, dus afkomstig van één distilleerderij.
wouster
Senior
Senior

Re: Arran expressies en bottelingen

Ongelezen berichtdoor wouster » 10 Jul 2017, 20:03

Net ook een via de Belgische slijter weten te bemachtigen voor 139,-. Mijn trilogie is compleet en krijgt een mooie plek in de boekenkast :)
0 x

DavidH.
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor DavidH. » 11 Jul 2017, 00:05

Ik had mijzelf op de reservering lijst gezet bij een slijter, stond op nummer 4, maar niks vernomen en heb nu pas door dat de release al geweest was en alles weg is... :boos
Mocht iemand de 3e dubbel hebben om wat voor reden dan ook dan zou ik graag mijn serie compleet willen maken.
0 x
"Too much of anything is bad, but too much of good whisky is barely enough"

Beschikbare flessen: https://www.whiskybase.com/profile/davidh/collection

jeremie
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor jeremie » 11 Jul 2017, 06:48

Zo balen dit. Zit je in het buitenland kom je terug is alles uitverkocht voor de officiële release datum. Iets waar ik moeilijk aan kan wennen.
Een schappelijke hint of tip is welkom gezien mijn lokale slijter niks had gekregen deze keer.

Gtz JT
0 x
life is like a bottle of whisky ...

RBwhiskyworld
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor RBwhiskyworld » 11 Jul 2017, 20:00

Toon schreef:Op master of malt is hij ook al uitverkocht. Im denk dat hij maar een paar uurtjes beschikbaar is geweest.

https://www.masterofmalt.com/whiskies/arran/arran-smugglers-series-volume-three-the-exciseman-whisky/?srh=1

Heb je em ook daadwerkelijk op voorraad gezien daar? Nu staat er namelijk "Sold Out (Back Soon)" meestal betekend dat dat ze iets achter de schermen aan de voorraad status hebben veranderd, en dat zou betekenen dat hij daar de komende dagen nog wel beschikbaar komt.
0 x

nigel_tufnel
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor nigel_tufnel » 11 Jul 2017, 20:11

RBwhiskyworld schreef:Heb je em ook daadwerkelijk op voorraad gezien daar? Nu staat er namelijk "Sold Out (Back Soon)" meestal betekend dat dat ze iets achter de schermen aan de voorraad status hebben veranderd, en dat zou betekenen dat hij daar de komende dagen nog wel beschikbaar komt.

Als er bij Master of Malt 'sold out' staat is het wel degelijk beschikbaar geweest.
Deze was dus te koop en is momenteel uitverkocht.
Als er wat later 'back soon' bij komt te staan wil dit zeggen dat ze dit product kunnen bijbestellen.
Wanneer het binnenkomt is echter afwachten...
0 x

RBwhiskyworld
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor RBwhiskyworld » 11 Jul 2017, 20:18

Okay, dan zal hij de komende dagen wel weer beschikbaar komen aangezien ze aangeven dat ze verwachten de 14e te kunnen verzenden.
0 x

Toon
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Toon » 11 Jul 2017, 20:25

nigel_tufnel schreef:
RBwhiskyworld schreef:Heb je em ook daadwerkelijk op voorraad gezien daar? Nu staat er namelijk "Sold Out (Back Soon)" meestal betekend dat dat ze iets achter de schermen aan de voorraad status hebben veranderd, en dat zou betekenen dat hij daar de komende dagen nog wel beschikbaar komt.

Als er bij Master of Malt 'sold out' staat is het wel degelijk beschikbaar geweest.
Als er wat later 'back soon' bij komt te staan wil dit zeggen dat ze dit product kunnen bijbestellen.

Als ik me niet vergis heb ik hem zelfs zien staan voor 103 euro en nu staat hij op 87 en wat centjes.
0 x

ovanpuyvelde
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor ovanpuyvelde » 11 Jul 2017, 20:28

wouster schreef:Net ook een via de Belgische slijter weten te bemachtigen voor 139,-. Mijn trilogie is compleet en krijgt een mooie plek in de boekenkast :)
Gooi dan wel eerst die lelijke koekendozen weg alvorens je de flessen in je boekenkast plaatst :P :lol:
Laatst gewijzigd door ovanpuyvelde op 11 Jul 2017, 20:30, 1 keer totaal gewijzigd.
2 x
Afbeelding

nigel_tufnel
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor nigel_tufnel » 11 Jul 2017, 20:29

Toon schreef:Als ik me niet vergis heb ik hem zelfs zien staan voor 103 euro en nu staat hij op 87 en wat centjes.

Dat is in principe geen echte prijsverhoging bij hun.
Ze passen elke dag de prijzen in Euro aan aan de wisselkoers van het Britse pond.
De ene dag heb je dus meer voordeel dan de andere.
0 x

RBwhiskyworld
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor RBwhiskyworld » 11 Jul 2017, 20:30

Toon schreef:
nigel_tufnel schreef:

Als ik me niet vergis heb ik hem zelfs zien staan voor 103 euro en nu staat hij op 87 en wat centjes.

Dat is denk ik in Pond dan zeker? 87 euro is wel erg goedkoop.
0 x

ovanpuyvelde
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor ovanpuyvelde » 11 Jul 2017, 20:36

RBwhiskyworld schreef:
Toon schreef:
nigel_tufnel schreef:

Dat is denk ik in Pond dan zeker? 87 euro is wel erg goedkoop.

Nee, dat is nog aan de dure kant. Meer dan 50 euro zou ik er persoonlijk niet aan besteden :P
1 x
Afbeelding

Toon
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Toon » 11 Jul 2017, 20:38

Je hebt gelijk het was 87,50 euro om te kopen en te verzenden naar Japan. Belgie is 104 euro
2 x

ovanpuyvelde
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor ovanpuyvelde » 11 Jul 2017, 21:01

Toon schreef:Je hebt gelijk het was 87,50 euro om te kopen en te verzenden naar Japan. Belgie is 104 euro

... anders mag je mijn postadres in Osaka wel gebruiken hoor. Wel liefst de fles zelf ophalen dan want voor een Arran ga ik niet over en weer :P

TIP voor de Belgen hier!!! 85 euro inclusief verzenden naar Bangkok. Dan kan Geert Versnick hem mee terug naar het Belgenland brengen :lol: :P
2 x
Afbeelding

Khajuraho
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Khajuraho » 11 Jul 2017, 21:32

Naast de The Exciseman, is ook een 14 yo Private Cask, Solstitium Brumalis, "bottled for Van Wees" verschenen.

https://www.whiskybase.com/whiskies/whisky/98133/arran-2002
0 x

Jonadawi
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Jonadawi » 11 Jul 2017, 21:40

Ter info morgen om 12u zal de smuggler 3 online gaan in de webshop van Arran. Kunnen je vooralsnog proberen
0 x

Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”