jimvs85 schreef:Jammer dat ik me niet kon inschrijven. Had hem wel willen hebben.
Je kan hem als FoL gewoon uit de webshop van Laphroaig kopen; http://www.laphroaig.com/shop/product.a ... ItemID=100 (zie link)

jimvs85 schreef:Jammer dat ik me niet kon inschrijven. Had hem wel willen hebben.

mer1973 schreef:jimvs85 schreef:Jammer dat ik me niet kon inschrijven. Had hem wel willen hebben.
Binnenkort op speurders voor 250 euro.
Doe er je voordeel mee.

squaadgras schreef:mer1973 schreef:jimvs85 schreef:Jammer dat ik me niet kon inschrijven. Had hem wel willen hebben.
Binnenkort op speurders voor 250 euro.
Doe er je voordeel mee.
Staan al voor 220 op WB. Helemaal gek geworden, mensen zien overal dollartekens in tegenwoordig. Je moet er maar zin in hebben.

Matti schreef:Jup, het was al bekend dat het een jaarlijks terugkomende botteling zou worden. Geen onderdeel van de standaardrange, maar door het volume ook zeker geen 'limited edition'
Oogadal schreef:Matti schreef:Jup, het was al bekend dat het een jaarlijks terugkomende botteling zou worden. Geen onderdeel van de standaardrange, maar door het volume ook zeker geen 'limited edition'
Tegenwoordig vinden ze een release van 15.000 flessen al een limited Matthijs....![]()
Dat bekt zo lekker in de marketing machine.

Oogadal schreef:Ja, het is knap aan de prijs. Maar wat voor mij echt een no go was is dat lullige **t flesje!
Buiten dat het natuurlijk een sluwe manier is om je limited edition aantal makkelijk te verdubbelen wil ik absoluut geen Madurodam flesjes tussen mijn normale 70 cl flessen. Dat geldt ook voor liter flessen trouwens, die moet ik ook niet. En ja, ik weet het, spul is om te drinken, maar als ik m'n kast opentrek wil ik normale flessen zien, geen oversized parfum flesjes en andere zooi.

Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten