AndyDelft schreef:Voor Springbank lovers...
Ik ben er bij![]()
Heel gaaf! Weet je of het ook toegankelijk is voor non-society members?
Ik ben er bij![]()
Iain87 schreef:
AndyDelft schreef:Iain87 schreef:
Ik denk het niet - gaat via Eventbrite (eventbrite.co.uk), maar een zoek op Springbank geeft dit event dan niet weer.
Ik heb via een poll naar belangstelling hiervoor een directe link gekregen, lijkt mij niet ok om dit te snel door te geven, sorry hiervoor!
Ik ben er bij![]()
AndyDelft schreef:Ik ben er bij![]()
thijs100 schreef:AndyDelft schreef:Ik ben er bij![]()
Toch jammer dat zoiets vrij unieks voor Nederland niet wat centraler gehouden wordt.
Sander79 schreef:AndyDelft schreef:Voor Springbank lovers...
Ik ben er bij![]()
Ben er ook bij
Maar je kunt meerdere kaarten bestellen dus ook een niet-member zou daar (volgens mij) naar toe kunnen.

thijs100 schreef:AndyDelft schreef:Ik ben er bij![]()
Toch jammer dat zoiets vrij unieks voor Nederland niet wat centraler gehouden wordt.
Kikkerneve schreef:thijs100 schreef:AndyDelft schreef:Ik ben er bij![]()
Eens. Weet niet of de kaarten al uitverkocht zijn, maar twijfel of het vanuit Breda handig is.

Cor - Vinabc schreef:Mocht je nog wat van de nieuwe Springbank of Kilkerran willen bemachtigen, dan zou ik nu je vaste slijter eens benaderen..... Deze ronde de standaards, aangevuld met Kilkerran 16, Springbank 18 en 21 (mij dus niet bellen

Je netjes aankleden, haren gekamd, bescheiden luchtje op, een bloemetje en hem vooral lief aankijken. Zorg er na afloop voor dat jij de rekening betaalt en wie weet bloeit er wat moois op.Iain87 schreef:Binnenkort verhuis ik en in mn nieuw omgeving ga ik die relaties wel proberen op te bouwen.
Reichenbach schreef:Je netjes aankleden, haren gekamd, bescheiden luchtje op, een bloemetje en hem vooral lief aankijken. Zorg er na afloop voor dat jij de rekening betaalt en wie weet bloeit er wat moois op.Iain87 schreef:Binnenkort verhuis ik en in mn nieuw omgeving ga ik die relaties wel proberen op te bouwen.
Verhuis je naar Houten?
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten