Nu nog maar 1

dalwinnie schreef:Deel 3 van de smugglers serie komt al in juni uit dat is best snel .
Bron is een tweet van Arran zelf .
Kan helaas de foto niet uploaden dwz zou niet weten hoe

mer1973 schreef:dalwinnie schreef:Deel 3 van de smugglers serie komt al in juni uit dat is best snel .
Misschien anders een linkje?

dalwinnie schreef:mer1973 schreef:dalwinnie schreef:Deel 3 van de smugglers serie komt al in juni uit dat is best snel .
Misschien anders een linkje?
Kan een tweet niet delen ook hier zou ik ook niet weten hoe ik dat moet doen

RvdB schreef:Tja Arran. Heb er nu een aantal van 'achter de kiezen' maar ik ben er -nog- geen fan van. Laatst nog een mooi setje samples van Zjoske gekocht, welke zeker gesmaakt hebben, maar een flesje hoeft er van geen een te komen. Voor de kenners hier; welke Arran vonden jullie nu echt top?
RvdB schreef:Tja Arran. Heb er nu een aantal van 'achter de kiezen' maar ik ben er -nog- geen fan van. Laatst nog een mooi setje samples van Zjoske gekocht, welke zeker gesmaakt hebben, maar een flesje hoeft er van geen een te komen. Voor de kenners hier; welke Arran vonden jullie nu echt top?

Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: Rien68 en 11 gasten