Infinity 3 is inderdeaad een heerlijke whisky,
De enige die ik momenteel van hun heb thuis staan is de 3D3 ik her er iet van 45.- voor betaald maar deze is dan ook gesigneerd door Lynne McEwan

.
Bij 1 van mijn vrienden drink ik vaak The Resurrection dram, gewoon heerlijk en dat voor een toch relatief jonge whisky.
Verder vind ik wat ik geproefd van Waves en Rocks niet echt bijzonder, al die finishes heb ik nog niet geproefd en de Submarine komt 12 mei

.
Wel heb ik eens een (royale) sample gekregen van een 21 jarige single cask dit was aan het begin van mijn whisky-hobby (is het nog wel een hobby?

) en ik weet niet meer wie hem gebotteld heeft maar dat was echt 1 van de meest geweldige whiskys die ik ooit geproefd heb.
Tot slot heb ik de (rode) Octomore eens aan het eind van een tasting mogen proeven dat is pas een echte smaaksensatie mij eigenlijk iets te maar het was wel een hele ervaring.
Toen ik de volgende morgen op zaterdag bij mijn zoontje langs de lijn stond met voetballen kwam de smaak zelfs nog een paar keer terug.
Helaas ben ik zelf nog nooit op Islay geweest (kwestie van tijd) maar de contacten die ik met hun gehad heb via mail en persoonlijk toen Lynne in Nederland was waren perfect.
Wij waren destijds geïnteresseerd in het kopen van een vat en zij hebben ons met enthousiasme voorzien van de door ons gevraagde info.
Net als Glenglassaugh en Bladnoch trouwens maar dat terzijde.
Al met al toch wel een bijzonder merk met een persoonlijke touch