goeie investering?
- Fat Bastard!
- Forum goeroe

- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Re: goeie investering?
Groei advies daarentegen kunnen we wel geven André. Het begint met 'l' en eindigt op 'ekkker eten en drinken' 

2 x
Cask1988 schreef:Uhhhh of we gaan gewoon niet meer reageren op zinloze berichten van iemand die een paar dagen na aanmaken van z’n account niet meer te bekennen is geweest op dit forum?Over een eendagsvlieg die z’n dag niet had gesproken…
Tis niet omdat ik (nog) niets gepost heb, dat ik er niets op lees he.
Maar goed, ik post voortaan geen berichten meer die hier niet passen. Euch, is daar ergens een lijst van te vinden?

3 x
- Fat Bastard!
- Forum goeroe

Veance schreef:.... Euch, is daar ergens een lijst van te vinden?
Zoek naar topics/vragen over investeringen of waarde van 'mogelijk zeldzame' flessen en de vileine reacties komen u tegemoet

3 x
Veance schreef:Cask1988 schreef:Uhhhh of we gaan gewoon niet meer reageren op zinloze berichten van iemand die een paar dagen na aanmaken van z’n account niet meer te bekennen is geweest op dit forum?Over een eendagsvlieg die z’n dag niet had gesproken…
Tis niet omdat ik (nog) niets gepost heb, dat ik er niets op lees he.Maar als je al direct alle gal van een forum over je krijgt zou je al niets meer durven posten. Zie dat ik weer op wat teentjes trap...
Maar goed, ik post voortaan geen berichten meer die hier niet passen. Euch, is daar ergens een lijst van te vinden?
Ik ben intussen van kamp gewijzigd. Wie goed doet, goed ontmoet.
4 x
Als ik investeerder was zou ik me hier morgen zeker op inschrijven…
https://www.thewhiskyexchange.com/feature/karuizawageishas?om_campaign=omme_1c035e08-76f_95199_362938&om_send=66aaf4149a6c4a509d721b96a0f4600b&utm_campaign=18_02_23_whats_new&utm_content=variation_a&utm_medium=newsletter&utm_source=ometria
4 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Ruud2612 schreef::winner Als ik investeerder was zou ik me hier morgen zeker op inschrijven…![]()
https://www.thewhiskyexchange.com/feature/karuizawageishas?om_campaign=omme_1c035e08-76f_95199_362938&om_send=66aaf4149a6c4a509d721b96a0f4600b&utm_campaign=18_02_23_whats_new&utm_content=variation_a&utm_medium=newsletter&utm_source=ometria
Kijk, we klagen op dit forum vaak over dat de prijs-kwaliteit verhouding zoek is in de hedendaagse whiskywereld, maar dit biedt hoop! Heb meteen een paar flessen besteld
En een tweede hypotheek afgesloten
2 x
Ik heb ooit eens een hanyu aces als sample op dit forum.
Jemig wat een whisky zeg, het kost wat maar je hebt ook wat.
Dus dit is opzich wel een aardige tip..
Jemig wat een whisky zeg, het kost wat maar je hebt ook wat.
Dus dit is opzich wel een aardige tip..
0 x
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”