Fat Bastard! schreef:Oogadal schreef:Staat toch duidelijk alleen een zwangere vrouw afgebeeld André? Ik zie niks staan dat de man ook een verbod heeft...
Een beetje minder complex dan Alex het omschrijft, maar dat dus.
Nee, ik zou dan nooit solidair 'samen' zwanger zijn en uit piëteit ook geen alcohol drinken nee. Maar ja, weet jij veel hoe Xqlusive in elkaar steekt? Behalve dat hij graag zijn flessen dicht houdt in de hoop dat ze dan nóg meer waard worden

Enige compassie is toch wel gewenst hoor

Nu ben ik (vrouw) meer whiskyliefhebber dan mijn partner, dus heb ik niet al te veel last gehad dat hij een lekkere dram inschonk terwijl ik zwanger moest toekijken, maar zoals degene die te maken hebben gehad met Covid-19 en verlies van reukvermogen is het toch best heftig/zwaar als je hobby een tijdje stilligt (ook al is het voor een goed doel en heb je er zelf voor gekozen). Maar bij een zwangerschap moet je toch al best veel geneugten van het leven opgeven (denk aan sushi en biefstuk) en daaarnaast kun je pech hebben dat andere geneugten je niet meer smaken (in mijn geval koffie en chocolade

) dus dan is het toch wel fijn als iemand rekening houdt met het feit dat iets waar jij heel erg van genoot nu niet tot de mogelijkheden behoort en dat niet in your face gaat doen.
En @Xqlusive hopelijk geen ernstige redenen dat ook na de geboorte van je dochter de whiskyhobby op een laag pitje is komen te staan.
On topic: gedurende mijn zwangerschap zijn de prijzen van Springbank en consorten idd door het dak gegaan. En alhoewel ik snap dat de intrinsieke waarde niet is veranderd denk ik niet dat ik mij ertoe kan gaan zetten om alcohol te drinken die meer dan 1000 euro waard wordt geacht. Daarvoor kun je naar mijn gevoel zoveel (in elk geval minimaal 5) andere mooie flessen kopen, dat ik zo'n fles niet meer ga opentrekken.