Laphroaig expressies en bottelingen

Hier beperken we ons tot Schotse single malt, dus afkomstig van één distilleerderij.
Roland...
Top bijdrager
Top bijdrager

Re: Laphroaig expressies en bottelingen

Ongelezen berichtdoor Roland... » 07 Jul 2015, 12:30

-Roy- schreef:
Nickolaas schreef:Hier is de Cairdeas binnen :goedgedaan

Ik had gisteren ook een doos bij de buren. Cairdeas, CS batch 7 (nog niet in het lijstje om mijn punten toe te voegen aan mijn account) en een FOL glas zodat ik die punten ook gebruik.

Klik "other" aan bij "add points", dan kan je ze gewoon bijschrijven...
0 x
Afbeelding

edwinedje
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor edwinedje » 07 Jul 2015, 15:08

edwinedje schreef:Ik heb mijn fles nog niet eens binnen...

Ja hoor...vandaag op mijn buro geland...
...nu nog even een mooi momentje bepalen om hem open te trekken.

:Slainte
0 x
Afbeelding / Mijn Website met mijn Distillery Visits

Ik wil niet veel willen, want dan krijg je maar een deel...
...maar van de dingen die je niet wil krijg je altijd lekker veel. {Def P.}

Ik ben mezelf in principe dus dan ben ik in feite mij {Brainpower}

-Roy-
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor -Roy- » 07 Jul 2015, 15:42

Zo heb ik het ook geregeld Roland.
0 x

RvdB
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor RvdB » 07 Jul 2015, 18:20

Geen Cairdeas of CS007, maar dankzij ons aller bekende forumlid Henri toch nog een 18yo voor een zeer schappelijke prijs kunnen kopen :duimop kweenie waar hij zoveel van die 18yo's vandaag tovert, maar nogmaals :duimop :duimop. De 18yo is toch heel rap in m'n top 3 whiskies gekropen :bigsmile
0 x
Afbeelding

mer1973
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor mer1973 » 07 Jul 2015, 23:59

edwinedje schreef:
edwinedje schreef:Ik heb mijn fles nog niet eens binnen...

Ja hoor...vandaag op mijn buro geland...
...nu nog even een mooi momentje bepalen om hem open te trekken.

:Slainte

Heb hem ook al 2 dagen binnen. De mijne heeft er alleen wat langer over gedaan dan normaal. Flesje heeft voor de kanaal tunnel gestaan i.v.m. de staking.
Hoop dat de kwaliteit niet achteruit is gegaan. Denk dat in zo'n trailer de temperatuur toch gauw oploopt tot 50 graden.

De CS 007 had ik gelukkig voor de staking binnen. :bigsmile
0 x

Nickolaas
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Nickolaas » 28 Jul 2015, 12:26

Weer een nieuwe loterij bij de vrinden van Laphroaig. Dit keer voor de 'Friends of Laphroaig exclusive 21 Year Old limited edition', Komt op 48.5% ABV in flesjes van 35cl. Stevige prijs van dikke 97 pond. Kon het niet laten om in te schrijven voor een flesje. Doen de marketingboys/-girls goed daar :bigsmile .
1 x
Afbeelding

ViViTroNL
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor ViViTroNL » 28 Jul 2015, 12:28

Net onderstaand mailtje ontvangen

Dear,

The Friends of Laphroaig have now ‘come of age’ - we are 21 years old this weekend!

Afbeelding

1994 was a landmark year for us in many regards. HRH Prince Charles paid his first visit to the distillery (awarding Laphroaig the Royal Warrant shortly afterwards - the only single malt scotch whisky to hold this honour), and it was the year our “Friends of Laphroaig” community was formed. It all started as a way to thank all of our friends for their support, so we decided to give each ‘Friend’ a square foot plot of land at the distillery - and that we would pay them ‘rent’ of a dram of 10 year old each time they came to visit us.

No one then could have guessed that, 21 years later, over 680,000 plots would have been occupied! Over the years we have had everything from proposals and marriages to sculptures placed on your beloved plots, and visitors from over 100 countries around the world.

You may have noticed in the news recently that Plot Holder No.1 (HRH Prince of Wales) came to visit us again in June and officially opened the stone Cairn that has been erected amongst your plots to celebrate the journey we have all taken together over the past 21 years.

The Friends of Laphroaig exclusive 21 Year Old limited edition.

To celebrate our 21 years of friendship, we are releasing a limited edition 21YO exclusively for you. First fill ex bourbon barrels - but some with a difference. A portion of these barrels have had their staves fully air dried which gives extra spicy notes to the whisky. It has been bottled at 48.5% ABV in 35cl bottles and non-chill filtered. I am proud to say that, as with Cairdeas, the distillery will contribute £1 for every bottle sold to The Laphroaig Legacy Fund, which has been established to support sustainable living for the islanders.

This 21 Year old will be sold by Ballot.

Due to the demand for this exclusive bottling, we will again be fair to everyone and sell it by ballot. From those of you who decide to participate, we will draw names at random to select who will have the opportunity to buy.

Up to 3 bottles for each winner.

Many of you have asked if they could buy together as a group (as one ballot entry) to reduce postage costs. For this special event, postage costs for this 21 year old (in UK and Europe) will be the same for one, two or three bottles per winner.

CLICK HERE and fill in your details. You have until 31st July 12.00 GMT to register.

A Toast to all the Friends on Sept 24th

I will be toasting you all live from the distillery on the evening September the 24th (8.00PM UK time), which is the date for this year's very special ‘200th’ Laphroaig Live - so please put this date in your diary and join me in our toast wherever you are in the World.

Slàinte,

John Campbell
John Campbell
Distillery Manager, Laphroaig
0 x
Afbeelding

squaadgras
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor squaadgras » 28 Jul 2015, 13:38

Omgerekend 300,- euro per fles (0,7cl), pittig. Moet wel goud godenwater inzitten!

Marketing trein loopt weer op rolletjes, toch maar ingeschreven voor 3 :lekker .
0 x
2 ∞ & →

Nickolaas
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Nickolaas » 28 Jul 2015, 13:43

squaadgras schreef: Marketing trein loopt weer op rolletjes, toch maar ingeschreven voor 3 :lekker .

Dat heb ik ook ernstig overwogen, maar kreeg dit toch niet aan mezelf verkocht. Het marketingtreintje stopte bij mij bij station 1 :bigsmile .
0 x
Afbeelding

whiksy
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor whiksy » 28 Jul 2015, 14:16

Belachelijke prijs. Serge heeft net op z'n site in het algemeen geklaagd over de astronomische prijzen voor 'oudere' whisky's, dit is weer een dieptepunt erbij.
0 x

Nino
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Nino » 28 Jul 2015, 14:54

squaadgras schreef:Omgerekend 300,- euro per fles (0,7cl), pittig. Moet wel goud godenwater inzitten!

Marketing trein loopt weer op rolletjes, toch maar ingeschreven voor 3 :lekker .

En toch vind ik dit dan weer logischer klinken als 400+ voor een NAS whisky :HitHead

Zal voor je duimen :goedgedaan
0 x
Afbeelding

totalatool
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor totalatool » 28 Jul 2015, 14:59

Tja... ik klikte net ook meteen op die link, zette de teller direct op 3, en toen zag ik de prijs...
0 x
Afbeelding

Nickolaas
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Nickolaas » 28 Jul 2015, 15:01

totalatool schreef:Tja... ik klikte net ook meteen op die link, zette de teller direct op 3, en toen zag ik de prijs...

En toen.......? ;)
0 x
Afbeelding

totalatool
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor totalatool » 28 Jul 2015, 15:04

En toen niks. Dat tabblad staat nog open en zal nog wel een tijdje open blijven staan.
Ik heb per cl meer dan dit uitgegeven aan de Lagavulin 21yo, zowel die van 2007 als die van 2012, maar hier heb ik toch erg veel moeite mee in mijn huidige leven.
0 x
Afbeelding

squaadgras
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor squaadgras » 28 Jul 2015, 16:02

Mocht ik ingeloot worden gaat er minimaal 1 fles tegen eerlijke prijs de sample-machine in, voor de gene die twijfelen.
0 x
2 ∞ & →

Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”