Reichenbach schreef:green-hornet schreef:Wanneer komt de SB 12 CS 2022 uit?
Dat houden we hier geheim om elkaar te beschermen.
Oh, ik lig al voor de deur hoor. Voor het geval dat.

Reichenbach schreef:green-hornet schreef:Wanneer komt de SB 12 CS 2022 uit?
whisky4wood schreef:Reichenbach schreef:green-hornet schreef:Wanneer komt de SB 12 CS 2022 uit?

Cask1988 schreef:whisky4wood schreef:Reichenbach schreef:Dat houden we hier geheim om elkaar te beschermen.
En je hebt je WB market aanbieding ook al klaar staan zeker? Alleen nog ff wachten met op ‘verzenden’ drukken

)

Paulini schreef:Komt een sb 30 ob voor de leden van de sb society. £850 en je moet uitgeloot worden.
Paulini schreef:Komt een sb 30 ob voor de leden van de sb society. £850 en je moet uitgeloot worden.
Net als je denkt dat t niet gekker kan 
Paulini schreef:Reichenbach schreef:Best wel zorgelijk voor de echte liefhebbers van goede whisky.DvdB schreef:De nieuwe Local Barley gaat al voor 500+ op CataWiki![]()
![]()
Voor een Macallan kan het me niet schelen dat er dergelijke prijzen worden betaalt; dat is uiteindelijk ook het doel van die onderneming.
Maar dat Springbank in de klauwen van de hebzucht naar geld is gevallen is voor iedere echte liefhebber een verlies.
Bij macallan is dat zo 'gegroeid. Zij zijn voor of tot de fine oak serie naar een reputatie gegroeid waar ze goede whisky voor een nette prijs verkochten. De ellende begon toen er exploderende prijzen op de secundaire markt werden gevraagd en betaald. Daarna zijn ze dit zelf gaan volgen.
Het zou me niet verbazen als Springbank hier ook 'iets' mee gaat doen. Het is voor ons allemaal hobby maar zij moeten er van 'vreten'
geld + geld...
vingers crossed

Paulini schreef:Man man die glazen bol van mij
Reichenbach schreef:Paulini schreef:Man man die glazen bol van mij
Weet je zeker dat je niet in de Palantir zit te gluren? Er komt alleen maar ellende van.

Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: Ivan_Butt en 6 gasten