Cor - Vinabc schreef:December komt de volgende Kilchoman uit. Een single cask (dacht voor Nederland) op sherryvat
Waar heb je dit gezien?
Ben wel benieuwd eerlijk gezegd.
Cor - Vinabc schreef:December komt de volgende Kilchoman uit. Een single cask (dacht voor Nederland) op sherryvat

Dr.rick schreef:Cor - Vinabc schreef:December komt de volgende Kilchoman uit. Een single cask (dacht voor Nederland) op sherryvat
Waar heb je dit gezien?
Ben wel benieuwd eerlijk gezegd.

Cor - Vinabc schreef:Heb een eigen slijterijZodoende deze paar weken geleden al gereserveerd. Meestal is het een kwestie van er snel bij zijn (als slijter) omdat het anders al weer op is.

FGG schreef:Mailtje van Kilchoman:Invoice 2016-385
Your order is now complete.
...
Status is gewijzigd van "Pending" naar "Completed".

FGG schreef:FGG schreef:Mailtje van Kilchoman:Invoice 2016-385
Your order is now complete.
...
Status is gewijzigd van "Pending" naar "Completed".
Zojuist een SMS van DHL (hoe komen ze aan mijn nummer?) dat er aanstaande woensdag een pakketje wordt bezorgd vanuit de UK. Ik denk....
Dr.rick schreef:FGG schreef:FGG schreef:Mailtje van Kilchoman:
Zojuist een SMS van DHL (hoe komen ze aan mijn nummer?) dat er aanstaande woensdag een pakketje wordt bezorgd vanuit de UK. Ik denk....
Die heb je als het goed is opgegeven op je account bij Kilchoman.
Dr.rick schreef:Erg blij met de nieuwe aanwinst, al heb ik kilchoman wel direct een mail gestuurd met een tip. Vul die doos op met iets. Je betaald grof geld om hem te kopen/verzenden en vervolgens komt ie in een te grote overdoos binnen. Met als gevolg erg lelijke beschadigingen op de verpakking. Ik weet, het gaat om de inhoud maar dat wilt niet zeggen dat ik hen niet mooi wil neerzetten. Beetje dubbel gevoel.
FGG schreef:Dr.rick schreef:Erg blij met de nieuwe aanwinst, al heb ik kilchoman wel direct een mail gestuurd met een tip. Vul die doos op met iets. Je betaald grof geld om hem te kopen/verzenden en vervolgens komt ie in een te grote overdoos binnen. Met als gevolg erg lelijke beschadigingen op de verpakking. Ik weet, het gaat om de inhoud maar dat wilt niet zeggen dat ik hen niet mooi wil neerzetten. Beetje dubbel gevoel.
Ai, ben benieuwd hoe ie bij mij binnnen gaat komen, dan.
FGG schreef:Dr.rick schreef:Erg blij met de nieuwe aanwinst, al heb ik kilchoman wel direct een mail gestuurd met een tip. Vul die doos op met iets. Je betaald grof geld om hem te kopen/verzenden en vervolgens komt ie in een te grote overdoos binnen. Met als gevolg erg lelijke beschadigingen op de verpakking. Ik weet, het gaat om de inhoud maar dat wilt niet zeggen dat ik hen niet mooi wil neerzetten. Beetje dubbel gevoel.
Ai, ben benieuwd hoe ie bij mij binnnen gaat komen, dan.

FGG schreef:Vandaag deze binnen gekregen:
Alleen op WB kan ik 'm nog niet vinden. Hoe gaat dat daar in z'n werk? Kun je zelf whisky's toevoegen of is het wachten tot de beheerders deze hebben toegevoegd?
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten